Голосовий набір, трекер задач та відеодзвінки. В Google Docs з’явилися нові функції
Гуглівський сервіс Google Docs замінив багатьом користувачам звичні програми на кшталт Word чи Блокнот. Це онлайн-сервіс, який працює з будь-якого пристрою, не потребує встановлення та активації — лише ваш Google акаунт.
Нещодавно у Google Docs зʼявилися нові функції, які мають покращити зручність користування та продуктивність роботи.
Гуглівський сервіс Google Docs замінив багатьом користувачам звичні програми на кшталт Word чи Блокнот. Це онлайн-сервіс, який працює з будь-якого пристрою, не потребує встановлення та активації — лише ваш Google акаунт.
Нещодавно у Google Docs зʼявилися нові функції, які мають покращити зручність користування та продуктивність роботи.
Мульти-меню через @
В Google Docs з’явилося меню, яке можна викликати, набравши символ @ на будь-якому місці в документі.
Цим інструментом можна вставити зображення з ваших файлів чи з інтернету, накреслити таблицю, промаркувати список, виділити підзаголовок тощо.
Інтеграція з поштою
Також цим інструментом можна створити чернетку електронного листа. Його можна писати прямо в текстовому полі документа, там же можна згадувати адресатів через @. Коли лист буде готовий, натисніть синю піктограму електронної пошти ліворуч — він стане чернеткою в Gmail.
Інтеграція з Google календарем
Через @-меню ваш Google-документ можна повʼязати із календарем. Для цього потрібно натиснути пункт «Нотатки зустрічі» та обрати необхідну подію з вашого календаря.
Трекер задач
В сервісі з’явився аналог Jira/Trello, де можна назначити відповідальну за якусь задачу людину, змінювати й відстежувати статус задачі, додавати коментарі.
Мої задачі та нотатки
З правого боку від текстового поля документу з’явилося меню віджетів. Жовта кнопка — це сервіс для нотаток Google Keep, а синя галочка — органайзер ваших особистих задач.
Також там можна відкрити Google-календар, список контактів та міні-карту Google.
Інтеграція з Google Meet
Тепер через Google Docs можна провести відеозустріч із трансляцією екрану. У правому верхньому куті з’явилася кнопка застосунку Google Meet. Натисніть її, щоб створити зустріч з відео та/або аудіо. Сервіс створить посилання, яким ви зможете поділитися з учасниками.
Внизу в меню дзвінка буде кнопка демонстрації екрану.
Голосовий набір
Ця функція в Google Docs не нова, хоча мало хто про неї знає. Голосовий набір вчить краще сприймати мову, в тому числі — українську, та доволі непогано перетворює мову на текст. Хіба що не ставить розділові знаки.
Щоб викликати голосовий набір, натисніть «Інструменти» у верхньому меню та оберіть «Голосове введення». Або натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Shift+S у Windows або Cmd+Shift+S у macOS.
Тоді на екрані зʼявиться піктограма з мікрофоном, після чого можна починати надиктовувати.
Google Docs також підтримує голосові команди. Наприклад, «вибрати абзац» або «перейти до кінця рядка».
Автоматичний поділ на розділи
Як пише ЛІГА.Tech, нещодавно на заході Google I/O 2022 була анонсована функція автоматичного поділу великих документів на розділи. Вона дозволить створити зручний зміст документу.
Функція працюватиме на основі машинного навчання та розуміння мови. Згодом новинку вбудують до Google Spaces та Chats, щоб зробити зручнішим пошук за листуванням.