Олексій ДзюбаІсторії
1 лютого 2024, 09:05
2024-02-01
«Якщо ми зараз забудемо про економіку, то більше ніколи її не піднімемо». Що сьогодні відбувається між державою та IT
Ми розпочинаємо другий сезон проєкту Ukrainian Underdogs. Щомісяця розповідаємо історії малих і середніх технологічних бізнесів, які наближають нашу перемогу над росією.
— Засновник телеком-оператора з Краматорська Elite-Line Микола Кучерук;
— Власник діджитал агенції MyZi Ярослав Сухарєв;
— CEO IT-компанії Jevera Анна Тищенко;
— Засновник military лабораторії Vortex Industry Денис Лохман.
Партнер проєкту компанія UCLOUD, хмарні рішення для будь-яких ідей. Доступ до вашої власної хмари від UCLOUD на 30 днів безплатно. Спробуйте: https://ucloud.ua/
34:46 — Чому Микола Кучерук не покидає Краматорськ, не дивлячись на постійні ворожі прильоти
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.