Безлім вакансій для пошуку intern та junior! Заходьте на jobs.dev.ua і розміщуйте вакансії! 🧑💻
Марія БровінськаГаряченьке
9 червня 2022, 08:51
2022-06-09
10 графіків про те, чому люди грають в мобільні ігри: дані Mobile Insights Report 2022 від Google
Google опублікував репорт Mobile Insights Report 2022, а якому дає відповіді на питання про те, чому люди грають у мобільні ігри та платять за них. Видання gamedev.pro зробило змістовний аналіз даних у десяти графіках.
Google опублікував репорт Mobile Insights Report 2022, а якому дає відповіді на питання про те, чому люди грають у мобільні ігри та платять за них. Видання gamedev.pro зробило змістовний аналіз даних у десяти графіках.
Ось основні висновки з дослідження.
1. Понад 50% гравців причиною такого захоплення називають нудьгу, потребу в релаксі та вільний час. Для 39% відсотків ігри — можливість відірватися від навчання або ж роботи.
2. 37% опитаних грають одночасно у дві гри. 22% — у три гри паралельно.
3. Понад 36% гравців знаходять нові ігри в AppStore та Google Play. Ще приблизно стільки ж додають їх з соцмереж або ж з мобільних завантажень.
4. Серед переваг платних мобільних ігор користувачі називають внутрішню валюту гри, доступність закритих товарів та доступність нових героїв.
5. Серед наймасовіших причин, які змушують гравців продовжувати грати, — цікавість та веселощі, залучення в історію, рівень випробування. А серед найпопулярніших причин, через які гравці припиняють грати в ігри — нецікавість гри, забагато реклами та баги в грі.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.