Прямо зі смартфона. YouTube запускає YouTube Shorts в Україні
Відео-платформа Google — YouTube — запустила бета-версію YouTube Shorts в Україні.
Відео-платформа Google — YouTube — запустила бета-версію YouTube Shorts в Україні.
Відео-платформа Google — YouTube — запустила бета-версію YouTube Shorts в Україні.
Цей інструмент дозволяє знімати яскраві короткі відео на смартфон і відразу публікувати їх.
Можна буде об'єднувати в один ролик кілька уривків відео, записувати відео з музикою і змінювати швидкість запису.
Щоб створити відео YouTube Shorts, на мобільному пристрої увійдіть на YouTube, натисніть значок «плюс» в нижній частині екрана, а потім «Створити коротке відео».
Користувачі також зможуть робити семпли аудіо з мільярдів звичайних роликів на YouTube.
«Реакції на жарти, новий погляд на комедійні скетчі, готування за останніми рецептами — це лише кілька прикладів роликів, які можна створювати таким чином. При цьому автори самостійно вирішують, чи можуть інші користувачі використовувати контент з їхніх довгих відео», — кажуть в YouTube.
На платформі з’явились нові функції. Тепер автори і виконавці можуть:
- додавати текст в певні частини відео;
- робити семпли аудіо з інших роликів Shorts, обробляти такі уривки і вставляти їх в свої короткі відео;
- додавати автоматичні субтитри;
- записувати ролики тривалістю до 60 секунд прямо в інструменті YouTube Shorts;
- додавати до коротких відео уривки, збережені в галереї телефону;
- накладати базові фільтри для корекції кольору. Скоро з’являться й інші фільтри.
Під час глобального запуску бета-версії у користувачів буде доступ до мільйонів пісень та музичних каталогів від понад 250 лейблів та видавців по усьому світу, зокрема лейблів та видавничих компаній Universal Music Group, Sony Music Entertainment та Sony Music Publishing, Warner Music Група і Warner Chappell Music, Believe, Merlin, Since Music, Beggars, Kobalt та багато інших.
YouTube додав спеціальний розділ для коротких відео на головній сторінці і створили вкладку Shorts в мобільній версії.
Сьогодні у всьому світі кількість щоденних переглядів YouTube Shorts перевищує 6,5 мільярда.
Оскільки Shorts — це новий спосіб перегляду та створення контенту на YouTube, компанія шукає різні способи монетизації коротких відео та винагородження авторів за їхній контент. Зокрема запустила програму YouTube Shorts Fund — фонд у розмірі 100 мільйонів доларів США, який протягом двох років розподілятиметься серед авторів, які публікують короткі відео.