💛 Термінова новина! Trustee Plus — найкраща точка входа в крипту 👉

Youtube дозволив авторам контенту матюкатися в ефірі після піврічної заборони. Що сталося?

YouTube вирішив послабити обмеження на використання ненормативної лексики у відео після того, як оновлення, запроваджене в листопаді, викликало негативну реакцію з боку деяких авторів. Компанія також перегляне відео, на монетизацію яких вплинула ця політика.

Залишити коментар
Youtube дозволив авторам контенту матюкатися в ефірі після піврічної заборони. Що сталося?

YouTube вирішив послабити обмеження на використання ненормативної лексики у відео після того, як оновлення, запроваджене в листопаді, викликало негативну реакцію з боку деяких авторів. Компанія також перегляне відео, на монетизацію яких вплинула ця політика.

У відео на каналі Creator Insider компанія заявляє, що проаналізувала дані про те, як застосовувалися нові правила, і виявила, що вони «призвели до більш суворого підходу, ніж ми планували». Оновлення означає, що творці все ще зможуть заробляти трохи грошей на відео, навіть якщо там є легка лайка, хоча обмеження залишаються заплутаними та не повністю повертаються до старих правил.

Нагадаємо, що наприкінці минулого року компанія змінила свої правила щодо дружнього до рекламодавців контенту, заявивши, що якщо відео містить ненормативну лексику протягом перших 15 секунд, воно може бути демонетизоване — тобто платформа не показуватиме на ньому рекламу, що суттєво обмежує можливості автора отримувати дохід. Автор також міг отримати штраф, якщо він використовував багато ненормативної лексики протягом усього відео (скільки саме — не було зрозуміло). Відео, зроблені за старими правилами, які явно дозволяли лайку, раптом перестали бути привабливими для рекламодавців, пише Mezha.media.

Нові правила не скасовують ці зміни повністю, але компанія вносить деякі корективи, що обіцяла зробити в січні. Наприклад, нове оновлення передбачає, що автори все ще матимуть право на певну рекламу, якщо вони використовують «сильну ненормативну лексику» протягом перших семи секунд відео, тоді як раніше реклама була б повністю вимкнена. Компанія також заявляє, що «відеоконтент з використанням ненормативної лексики, помірної або сильної, після перших семи секунд тепер матиме право на монетизацію, якщо тільки вона не використовується повторно протягом більшої частини відео». Знову ж таки, останнє оновлення зробило так, що ці відео не будуть монетизуватися.

Шукаєш роботу в ІТ? Заходь на jobs.dev.ua і будь в курсі найсвіжіших вакансій

Тут, безумовно, все ще залишається певна неясність. Автори зазначають, що незрозуміло, що має на увазі YouTube, коли каже, що вони не можуть використовувати лайку в «більшій частині відео». Однак може допомогти те, що YouTube більше не ставиться до всієї ненормативної лексики однаково. Листопадове оновлення практично зрівняло ієрархію: назвати когось «дупою» було так само погано, як і «виродком». Тепер такі слова вважаються «помірною»ненормативною лексикою.

Компанія також роз’яснює, що лайка у фоновій музиці, фонограмах, вступній або вихідній музиці не призведе до демонетизації.

Зміни набули чинності 7 березня, і до 10 березня YouTube перегляне відео, які отримували обмежену рекламу через листопадове оновлення. За словами Майкла Асімана, представника Google, відео, які були повністю демонетизовані, також будуть переглянуті.

У своєму відео на Creator Insider YouTube пояснює, чому він застосував листопадові зміни заднім числом, змінивши статус монетизації відео, з якими все було гаразд за попередніми правилами. Суть зміни полягає в тому, що контент продовжує отримувати нову рекламу — якщо ви клікнете на відео з беклога автора, вам все одно буде показана реклама з поточних кампаній.

YouTube також відреагував на скарги деяких авторів на те, що компанія не повідомила належним чином про зміни в листопаді. Тепер вона каже, що додасть повідомлення про зміни в Creator Studio, де ютубери завантажують і редагують відео, а також переглядають аналітику та інші дані.

Американська полячка яка вибивала декретні. 10 фактів про Сюзан Войчіцкі уже колишню гендиректорку YouTube
Американська полячка, яка вибивала декретні. 10 фактів про Сюзан Войчіцкі, уже колишню гендиректорку YouTube
По темi
Американська полячка, яка вибивала декретні. 10 фактів про Сюзан Войчіцкі, уже колишню гендиректорку YouTube
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.
У YouTube тепер будуть сторінки для подкастів. Це загроза для Apple та Spotify?
У YouTube тепер будуть сторінки для подкастів. Це загроза для Apple та Spotify?
У YouTube тепер будуть сторінки для подкастів. Це загроза для Apple та Spotify?
Засновниці Теронліфанс — у новому відео TSKC у п’ятницю
Засновниці Теронліфанс — у новому відео TSKC у п’ятницю
Засновниці Теронліфанс — у новому відео TSKC у п’ятницю
Підписуйтеся на наш канал, щоби нічого не пропустити.
На Херсонщині окупанти вимкнули YouTube і Viber
На Херсонщині окупанти вимкнули YouTube і Viber
На Херсонщині окупанти вимкнули YouTube і Viber

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.