👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Середня зарплата у сфері GameDev за останні пів року зменшилась на $50, водночас 81% геймдев-фахівців задоволені своїм доходом

Розробники та фахівці з менеджменту проєктів — найоплачуваніші спеціалізації в геймдеві, проте їх медіанні зарплати нижчі, ніж в інших ІТ-сферах. Найменше в GameDev отримують тестувальники. А як загалом змінилися зарплати в цій ІТ-сфері?

Залишити коментар
Середня зарплата у сфері GameDev за останні пів року зменшилась на $50, водночас 81% геймдев-фахівців задоволені своїм доходом

Розробники та фахівці з менеджменту проєктів — найоплачуваніші спеціалізації в геймдеві, проте їх медіанні зарплати нижчі, ніж в інших ІТ-сферах. Найменше в GameDev отримують тестувальники. А як загалом змінилися зарплати в цій ІТ-сфері?

У червні DOU провели опитування українських ІТ-фахівців щодо зарплат, в якому взяли участь 948 айтівців, які працюють у сфері GameDev, та живуть в Україні, або тимчасово виїхали за кордон через війну і планують повернутися. 

У цілому, 28% тих, хто працює в геймдеві, задоволені своїм доходом (загалом в ІТ таких 29%), а ще 53% швидше задоволені (загалом в ІТ — 55%). 19% не задоволені: частіше це тестувальники (26% з них не задоволені) та аналітики (27%).

Оплата за овертайми

Згідно з результатами оптування, 49% з респондентів не отримують доплати за овертайми (з них 73% тих, хто працює в компаніях до 10 співробітників та 78% тих, хто працює в стартапах). Великі компанії від 200 співробітників частіше оплачують додаткові робочі години: 67% тих, хто працює в цих компаніях понаднормово, отримують повну чи часткову компенсацію цих робочих годин.

Медіанні зарплати

Медіанна зарплата геймдев-фахівців, після стабільного показника у 2022 році, за останні пів року зменшилась на $50 до $1950.

Джерело: DOU

Розробники мають найвищі зарплати в геймдеві, хоча вони дещо нижчі, ніж в інших сферах ІТ — найбільша різниця в зарплатах досвідчених фахівців рівня Middle ($2300 в геймдеві проти $2600 загалом в ІТ) та Senior ($4725 проти $4900). Зарплати початківців рівня Junior в геймдеві такі ж, як загалом в ІТ — $1000.

Фахівці з менеджменту проєктів на другому місці за рівнем зарплат, і, як і у розробників, в геймдеві їх зарплати дещо нижчі, ніж в інших сферах ІТ. Медіанна зарплата РМ рівня Junior в геймдеві складає $1000 проти $1100 загалом в ІТ, Middle — $2000 проти $2400, Senior — $3800 проти $4100.

Зарплати аналітиків в геймдеві не відрізняються від середнього рівня в ІТ ($2000).

Медіанні зарплати фахівців з маркетингу та PR, а також з HR, рекрутингу та навчання, навпаки, в геймдеві дещо вищі, ніж в інших сферах ІТ. Медіанна зарплата HR-фахівця рівня Junior в геймдеві складає $800 проти $700 загалом в ІТ, Middle — $1500 проти $1165, Senior — $2250 проти $1900. У фахівців з маркетингу та PR в геймдеві медіана складає $1620 проти $1500 в ІТ загалом.

Медіанна зарплата дизайнерів/художників в геймдеві за півроку знизилась на $100 до $1500. Схожі тенденції спостерігаються також в інших сферах ІТ.

Тестувальники в геймдеві є однією з найменш оплачуваних спеціалізацій (медіанна зарплата $1300), в першу чергу через високу частку новачків та фахівців з Manual QA.

Джерело: DOU

Медіанна зарплата розробника в геймдеві зараз складає $3000, що нижче, ніж в ІТ загалом ($3436). 

Медіанні зарплати Manual QA в геймдеві залишаються нижчими, ніж в інших сферах ІТ: $1200 проти $1500. Нижчі зарплати мають як початківці рівня Junior ($700 проти $750 загалом в ІТ), так і більш досвідчені фахівці рівня Middle ($1300 проти $1600) та Senior ($2500 проти $3000).

Медіанні зарплати найпоширеніших спеціалізацій дизайнерів та художників мають тенденцію до зниження: у 3D Artists -$250 за півроку до $1500, у 2D Artists -$150 до $1050.

Раніше ми писали про те, як змінилися зарплати тестувальників у 2023 році й де QA заробляють найбільше, а також про зарплати розробників та нетехнічних айтівців

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Витік даних показав хто отримує найбільші зарплати в Google
Витік даних показав, хто отримує найбільші зарплати в Google
По темi
Витік даних показав, хто отримує найбільші зарплати в Google
Скільки треба відкладати із зарплати щоб купити айфон у різних країнах: аналітика World of Statistics
Скільки треба відкладати із зарплати, щоб купити айфон у різних країнах: аналітика World of Statistics
По темi
Скільки треба відкладати із зарплати, щоб купити айфон у різних країнах: аналітика World of Statistics
Серед яких вакансій для ІТ-фахівців найбільша конкуренція? Дослідження Work.ua
Серед яких вакансій для ІТ-фахівців найбільша конкуренція? Дослідження Work.ua
По темi
Серед яких вакансій для ІТ-фахівців найбільша конкуренція? Дослідження Work.ua
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше. Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.