Журналіст замовив доставку в Glovo на 1100 грн. За хвилину до видачі компанія скасувала замовлення й каже, що тепер не може повернути гроші
У Glovo стверджують, що потерпілий сам скасував замовлення.
У Glovo стверджують, що потерпілий сам скасував замовлення.
Журналіст інтернет-видання Multiplatform Микита Казимиров замовив в сервісі Glovo доставку на 1100 гривень.
«Коли кур‘єр приїхав і прийшло повідомлення, що готуйтеся забирати, я вже почав виходити. Поки підійшов до виходу з ЖК — замовлення скасували», — розповів dev.ua Микита, надавши скриншот-підтвердження. З кур'єром він так і не зустрівся.
У застосунку компанія вказала, що «сама скасувала замовлення»:
Але у службі підтримки Glovo кажуть, що це Микита власноруч скасував замовлення, і кошти за це замовлення повернути неможливо.
Микита розповів dev.ua, що не скасовував замовлення та бачив кур'єра на карті.
Після того, як йому не змогли допомогти в службі підтримки, написав пост у Twitter про дивну ситуацію. У дописі журналіст тегнув акаунт Glovo. У компанії відповіли, що з’ясують деталі та відпишуть. З’ясуванням займаються вже другий день.
За словами Микити, у компанії не назвали причину відмови повернення коштів. Лише два різні оператори служби підтримки повідомили, що це неможливо.
Це неможливо.
Так, напишіть в службу захисту справ споживачів. Бо це вже неодноразово така ерунда в них діється.
Замовлення в глово скасовується пімля того як курьєри не може зв'язатись з клієнтом ( бо не пускають в будинок чи на територію жк) і ставиться таймер який скасовує замовлення через 10хв очікування
Я працював у Bolt Food, були випадки, що по півгодини чекав клієнта, і нічого не скасовувалося.
Дивні правила у Glovo
Кур'єр злякався повістки і втік з замовленням 😁
Замовили на 400+ грн доставку з Мсdonalds , чекали 1.5 години ( відстань до маку була 800 метрів ) , так як на дзвінки і смс відповіді не було скасували замовлення. З того часу мій номер в них в ЧС , щоб продовжити з ними працювати - потрібно оплатити , вартість доставки... В топку таку доставку.
Дибілізм. А куди ж ті продукти поділися. Чи не можно було повернутись віддати ті продукти людині, чи той кур'єр за торбу й додому, і що собі думає служба підтримки, чи не може людина випадково не те натиснути?