Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олександр КузьменкоGameDev
20 червня 2024, 09:33
2024-06-20
Українські розробники анонсували візуальну новелу «Жило на небі Сонце»
Дует українських розробників Forpixie представив перший трейлер та сторінку в Steam гри «Жило на небі Сонце». Проєкт зародився на Ukrainian Visual Novel Jam, його видавцем виступить розробник STONKS-9800 Руслан «Ternox» Саліков.
Дует українських розробників Forpixie представив перший трейлер та сторінку в Steam гри «Жило на небі Сонце». Проєкт зародився на Ukrainian Visual Novel Jam, його видавцем виступить розробник STONKS-9800 Руслан «Ternox» Саліков.
Гра має стати повною версію проєкту, який посів пʼяте місце на Ukrainian Visual Novel Jam #4 на початку 2024 року. Організатор події Ternox, оголосив, що крім «Жило на небі Сонце» збирається видати ще кілька візуальних новел від учасників джему.
«У новому джемі я прям окремо прописав що буду окремо відбирати новели, які б я хотів видавати й робити це буду за власним смаком та баченням ймовірного комерційного успіху. До речі новий джем вже скоро», — написав Саліков в X (Twitter).
Події «Жило на небі Сонце» відбуваються у постапокаліптичному світі, зануреному у темряву, де останнє людське містечко Сваржне виживає завдяки теплу зірки, заточеної у міському маяку. «Життя містян порушує несподіванка. Зі світла зірки раптово з’являється розгублена дівчинка — вона змінить долю мешканців Сваржного навіки…», — йдеться в описі гри.
Гравці вже можуть спробувати ранню версію гри «Жило на небі Сонце» на itch.io. У повній версії вони матимуть змогу зануритись у життя чисельних персонажів, рухатись різноманітними гілками наративу та робити вибори, що повпливають на сюжет.
Розробники виділяють такі ключові особливості проєкту:
Розгалужений сюжет. Рішення гравців приведуть їх до однієї з трьох кінцівок «Жило на небі Сонце». Їхній шлях автоматично фіксуватиметься у щоденнику, повному різнобарвних жартівливих записів.
Дослідження світу. Бекграунди гри — інтерактивні та містять приховані підказки, що повідають гравцеві історію Сваржного.
Багатовимірні персонажі. Жителі Сваржного змогли збудувати нові життя у світі, майже зруйнованому катастрофою. Кожен має свої історії та секрети.
Кумедні сайд-квести. Гравець матиме чимало можливостей відхилитись від свого шляху задля ще однієї пригоди. Наприклад загадкова шукачка пригод запросить долучитися до пошуків легендарної жаби.
Чарівливий візуальний стиль та звукові ефекти. Піксельний світ з дбайливо промальованими персонажами та виразним оригінальним саундтреком.
«Жило на небі Сонце» вже має сторінку в Steam, де гру можна додати в список бажаного. Дата релізу поки не оголошується, але проєкт матиме українську та англійську текстові локалізації.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.