💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Актори офіційно розпочали страйк проти ШІ у відеоіграх

Члени Гільдії кіноакторів страйкують проти індустрії відеоігор після того, як провалилися переговори щодо нового контракту, який регулює інтерактивні медіа та відеоігри. 

Оставить комментарий
Актори офіційно розпочали страйк проти ШІ у відеоіграх

Члени Гільдії кіноакторів страйкують проти індустрії відеоігор після того, як провалилися переговори щодо нового контракту, який регулює інтерактивні медіа та відеоігри. 

Як повідомляє The Verge, переговори зірвалися через розбіжності щодо захисту працівників у сфері штучного інтелекту. Профспілка акторів SAG-AFTRA веде переговори про умови «Угоди про інтерактивні медіа» (IMA) з переговорним комітетом видавців відеоігор, серед яких є Activision, Take-Two, Insomniac Games, WB Games та інші, що представляють загалом 30 компаній. Хоча SAG-AFTRA та переговорна група з відеоігор змогли узгодити низку пропозицій, ШІ залишився останнім каменем спотикання, що призвів до страйку.

Положення SAG-AFTRA про ШІ регулюють діяльність акторів як озвучення, так і рухів, або використання наявної акторської гри, як основи для створення нового контенту без участі оригінального виконавця, а також використання генеративного ШІ для створення акторської гри без будь-яких початкових даних. Однак компанії, що вели переговори, не дійшли згоди щодо того, який тип виконавців повинен мати право на захист ШІ.

Директор із контрактів SAG-AFTRA Рей Родрігес (Ray Rodriguez) сказав, що компанії-учасники переговорів спочатку хотіли запропонувати охорону для акторів озвучення, але не запису рухів. «Так, будь-хто, хто виконує трюки або зображує істот, залишився б незахищеним, згідно з пропозицією роботодавців», — сказав Родрігес в інтерв’ю для Aftermath. 

Родрігес розповів, що пізніше компанії поширили захист на виконавців рухів, але лише за умови, що «виконавця можна ідентифікувати на виході цифрової репліки ШІ».

SAG-AFTRA відхилила цю пропозицію, оскільки вона потенційно виключила би більшість рухомих вистав. «Їхня пропозиція викреслила б усе, що не виглядає й не звучить ідентично для мене. [Пропозиція] залишить фахівців із руху, включно з трюками, беззахисними, щоб їх замінили… бездушні синтетичні виконавці, навчені на наших справжніх виступах», — сказав Енді Норріс, член переговорного комітету SAG-AFTRA з питань IMA, під час пресконференції.

Нагадаємо, що українська компанія Respeecher потрапила до титрів Cyberpunk 2077. Як стало відомо пізніше, компанія допомогла відтворити голос актора Мілогоста Речека (Miłogost Reczek), який помер у 2021 році. У грі він дав голос персонажу Віктор Вектор. На думку генерального директора стартапу Олександра Сердюка, ця технологія може трансформувати сферу озвучування, не залишаючи людей «за бортом».

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Актори озвучки допомогли створити ШІ-згенеровані голоси для коментаторів у грі The Finals
Актори озвучки допомогли створити ШІ-згенеровані голоси для коментаторів у грі The Finals
По темi
Актори озвучки допомогли створити ШІ-згенеровані голоси для коментаторів у грі The Finals
CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ
CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ
По темi
CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ
CEO стартапу Respeecher який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077 вважає що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
CEO стартапу Respeecher, який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077, вважає, що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
По темi
CEO стартапу Respeecher, який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077, вважає, що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
Читайте также
Искусственный интеллект DALL-E научился дорисовывать картины. Как это выглядит
Искусственный интеллект DALL-E научился дорисовывать картины. Как это выглядит
Искусственный интеллект DALL-E научился дорисовывать картины. Как это выглядит
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.