💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ

Польська студія CD Projekt Red подала страйк на відео в Youtube, де російська команда MD Says демонструвала приклад фанатської озвучки доповнення «Ілюзія Свободи» до гри Cyberpunk 2077. Вона була присутня в оригінальній грі й планувалася для доповнення, але після російського вторгнення в Україну, розробники вирішили від неї відмовитися, і натомість додали українську текстову локалізацію.

Залишити коментар
CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ

Польська студія CD Projekt Red подала страйк на відео в Youtube, де російська команда MD Says демонструвала приклад фанатської озвучки доповнення «Ілюзія Свободи» до гри Cyberpunk 2077. Вона була присутня в оригінальній грі й планувалася для доповнення, але після російського вторгнення в Україну, розробники вирішили від неї відмовитися, і натомість додали українську текстову локалізацію.

Про блокування від CD Projekt Red заявили самі росіяни з MD Says. За їх словами, з ними зв’язалася ком’юніті-менеджер компанії CD Projekt Red, Катерина, яка вказала, що компанії стало відомо, що MD Says витягли з гри Cyberpunk 2077 файли з англійським озвученням і тепер намагаєтеся натренувати на цих файлах нейронні мережі, щоб згенерувати за допомогою ШІ файли для російського озвучування. Вона вказала, що ці дії суперечать ліцензійній угоді гри Cyberpunk 2077 і порушують авторські права та права інтелектуальної власності.

«Наші гравці не мають права  витягувати аудіофайли з гри та використовувати їх для тренування на них нейронних мереж для генерації звукових файлів без письмового дозволу з нашого боку та письмового дозволу від усіх наших акторів озвучення (як англійського озвучення, так і російського). Наразі у нас немає планів щодо надання такого дозволу кому б то не було», — нібито написала ком’юніті-менеджер компанії CD Projekt Red.

Вона також попросила відмовитися від ідеї натренувати нейронні мережі на інтелектуальній власності CD Projekt Red із будь-якою метою і припинити свою роботу над цим проєктом.

Скріншот страйків на відео MD

У відповідь росіяни заявили, що «постаралися м’яко відповісти» польським розробникам. Буцімто MD Says не використовували файли гри, а голоси в їхній озвучці доповнення Cyberpunk 2077, всього лиш схожі, а не повністю скопійовані. Вони також додали, що не збираються припиняти роботу над своєю модифікацією, але будуть уважніше вибирати майданчик для її розміщення.

«Більш ніж упевнений, що після релізу мода з російським озвученням його буде моментально видалено з Nexus Mod, проте ми не збираємося зупинятися! CD Kurwa!», — написав представник російської піратської студії.

Нагадаємо, що раніше CD Projekt Red просили вибачення у російських гравців, яких обурили деякі фрази в українській локалізації гри. 

Крім того, розробники використовували ШІ для відтворення голосу померлого польського актора, який озвучив персонажа Віктор Вектор. В цьому CD Projekt Red допоміг український стартап Respeecher.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
UPD. Офіційні російськомовні акаунти CD Projekt Red вибачилися перед російськими гравцями за «образливі репліки» в українській локалізації Cyberpunk 2077
UPD. Офіційні російськомовні акаунти CD Projekt Red вибачилися перед російськими гравцями за «образливі репліки» в українській локалізації Cyberpunk 2077
По темi
UPD. Офіційні російськомовні акаунти CD Projekt Red вибачилися перед російськими гравцями за «образливі репліки» в українській локалізації Cyberpunk 2077
CEO стартапу Respeecher який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077 вважає що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
CEO стартапу Respeecher, який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077, вважає, що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
По темi
CEO стартапу Respeecher, який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077, вважає, що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
До Cyberpunk 2077 вийшов патч який вирізав «ру*ню» та деякі інші неточності з української локалізації
До Cyberpunk 2077 вийшов патч, який вирізав «ру*ню» та деякі інші неточності з української локалізації
По темi
До Cyberpunk 2077 вийшов патч, який вирізав «ру*ню» та деякі інші неточності з української локалізації
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«Це стандартний театр»: що ексглава NASA думає про наміри росії полишити МКС
«Це стандартний театр»: що ексглава NASA думає про наміри росії полишити МКС
«Це стандартний театр»: що ексглава NASA думає про наміри росії полишити МКС
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.