💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

Ubisoft має найбільшу кількість спеціалістів серед ігрових компаній в Україні — дослідження

За даними дослідження Gamedev DOU, найбільше співробітників в Україні мають такі ігрові компанії: Ubisoft, Plarium і Playtika. Ubisoft також опинилася серед лідерів за кількістю технічних спеціалістів.

Оставить комментарий
Ubisoft має найбільшу кількість спеціалістів серед ігрових компаній в Україні — дослідження

За даними дослідження Gamedev DOU, найбільше співробітників в Україні мають такі ігрові компанії: Ubisoft, Plarium і Playtika. Ubisoft також опинилася серед лідерів за кількістю технічних спеціалістів.

Про дослідження

Воно засноване на загальній кількості спеціалістів у цих компаніях, платформах, на яких вони присутні, й іграх, які випускають. Тут враховані фахівці в Україні, а також ті, хто виїхав за кордон, однак продовжує сплачувати тут податки. 

До аналітики Gamedev DOU потрапили компанії, які розробляють власні продукти: мобільні та вебігри, AA та AAA-проєкти; соціальні казино, тобто ігри, у яких не можна грати на реальні гроші, або ж виграти їх. Не враховувалися компанії, які займаються гемблінгом.

Найбільші ігрові компанії за кількістю спеціалістів в Україні

До списку не увійшла компанія Gunzilla Games, яка працює над кіберпанковим батлроялем Off The Grid. Ще взимку 2023-го мала в Україні 80 співробітників.

  1. Ubisoft — 750.
  2. Plarium — 718.
  3. Playtika — 628.
  4. Gameloft Ukraine — 547.
  5. Wargaming — 450.
  6. GSC Game World — 200.
  7. Bini Games — 194.
  8. QS Games — 160.
  9. 4A Games Limited — 140.
  10. AB Games — 121.
  11. RetroStyle Games — 100.
  12. Frogwares — 85.
  13. VG Entertainment — 81.
  14. Vira Games — 69.
  15. Smart Project — 68.
  16. PlayMe Studio — 65.
  17. FRAGLAB — 56.
  18. Playwing — 55.
  19. Burny Games — 52.
  20. MysteryTag — 50.
  21. Pam Pam Studio — 48.
  22. UGI STUDIO — 40.
  23. Oxiwyle — 30.
  24. Hologryph — 28.
  25. Legou Games — 28.

З дослідження випливає, що українська студія Frag Lab за весну 2024 року втратила понад 82% працівників — кількість співробітників компанії за період з лютого по червень скоротилася з 204 людей до 56.

«На превеликий жаль, Frag Lab не оминула криза, яка наразі охопила світовий геймдев, і тому нам довелось провести оптимізацію та скорочення. Фокус решти команди зараз направлений на перезапуск Shatterline. Одночасно ми призупинили Shatterline Early Access, щоб використовуючи аналітику, яку ми отримали за цей час, довести проєкт до релізу із командою, що залишилась», — зазначили у Frag Lab в коментарі Gamedev DOU.

В аналітиці відзначається, що найбільший відсоток технічних фахівців має студія Hologryph — 96%. Компанії Ubisoft і Frogwares мають по 94%.

«Найменший показник має UGI STUDIO (30%). Також варто звернути увагу на Frag Lab. По-перше, за пів року компанія зменшила кількість людей, з якими працює (з 204 до 56). По-друге, відсоток технічних спеціалістів тут теж скоротився — з 93% до 71%», — пишуть аналітики.

Більшість компаній (78%) розповіли, що випускали ігри під час повномасштабного вторгнення. Решта зазначили, що продукт знаходився, або ж знаходиться в активній стадії роботи. Лише одна компанія зупинила роботу після початку повномасштабної війни.

Нагадаємо, що в травні Ubisoft випустила f2p-шутер XDefiant, який став першою великою грою студії, у якій з’явилася українська локалізація.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Тут вам не Карпати». Львівська студія Hologryph представила дебютний геймплей SAND — гри про «галичан у космосі»
«Тут вам не Карпати». Львівська студія Hologryph представила дебютний геймплей SAND — гри про «галичан у космосі»
По темi
«Тут вам не Карпати». Львівська студія Hologryph представила дебютний геймплей SAND — гри про «галичан у космосі»
XDefiant стала першою грою від Ubisoft яка підтримує українську мову
XDefiant стала першою грою від Ubisoft, яка підтримує українську мову
По темi
XDefiant стала першою грою від Ubisoft, яка підтримує українську мову
Виконавчий продюсер Assassins Creed Shadows вважає що Ілон Маск «підживлює ненависть» своїми заявами про гру
Виконавчий продюсер Assassin’s Creed Shadows вважає, що Ілон Маск «підживлює ненависть» своїми заявами про гру
По темi
Виконавчий продюсер Assassin’s Creed Shadows вважає, що Ілон Маск «підживлює ненависть» своїми заявами про гру
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
34-летний Андрей Зубков во время войны вошел в IT, коренным образом изменив свою карьеру и обыденную жизнь. Теперь он QA Engineer в компании Pingle Game Studio — тестирует игры. До этого работал на металлургическом комбинате, в страховании и даже копирайтером. Свою историю о входе в новую жизнь Андрей рассказал dev.ua.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.