💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Бейджі, натискання клавіш, вебкамери й навіть кулери для води. Як компанії відстежують робочий час співробітників

Деякі компанії використовують інструменти спостереження за робочими місцями, щоб моніторити продуктивність працівників і їхнє відвідування офісу. Ось як вони це роблять.

Оставить комментарий
Бейджі, натискання клавіш, вебкамери й навіть кулери для води. Як компанії відстежують робочий час співробітників

Деякі компанії використовують інструменти спостереження за робочими місцями, щоб моніторити продуктивність працівників і їхнє відвідування офісу. Ось як вони це роблять.

Картки й бейджі для доступу в офіс

Дані про використання таких бейджів стали «золотою жилою для компаній», які вимагають повернення до роботи в офісі, повідомляє Business Insider.

Бухгалтерський гігант PwC нещодавно повідомив своїм співробітникам у Великій Британії, що з січня вони повинні проводити щонайменше три дні на тиждень в офісі або з клієнтами. Компанія заявила, що відстежуватиме робочі місця співробітників, щоб контролювати дотримання цієї вимоги.

Компанія Amazon також посилює курс на повернення до офісів — вона вже почала відстежувати й ділитися індивідуальними записами про його відвідування. Співробітники можуть бачити індивідуальний «Звіт про бейджі» на внутрішній HR-панелі, що показує дні, коли вони відмічалися за останні два місяці. Раніше компанія оперувала лише анонімними агрегованими даними про відвідування офісу, які передавалися менеджерам, в основному, з метою безпеки та планування простору.

Goldman Sachs також використовував ідентифікатори співробітників, щоб відстежувати, хто приходить в офіс, і в кінцевому підсумку допомогти розібратися з працівниками, які недостатньо працюють в офісі.

JPMorgan вчинив так само, використовуючи дані про відмітки в офісі для створення спеціальних звітів та інформаційних панелей. Потім їх використовують для забезпечення дотримання квот на роботу в офісі, в тому числі за допомогою дзвінків та електронних листів від старших керівників співробітникам, які не дотримуються встановлених квот.

Натискання клавіш, використання інтернету й навіть доступ до вебкамери

Програмне забезпечення для відстеження робочого часу співробітників може дати компаніям уявлення про те, що працівники роблять на своїх ноутбуках, і воно стало більш популярним в епоху віддаленої роботи.

Одним з таких інструментів є One Time Doctor, який навіть дозволяє компаніям робити скриншоти та відеозаписи екранів співробітників.

«Ми допомагаємо компаніям здобути душевний спокій завдяки аналітиці продуктивності», — заявив менеджер із контент-маркетингу компанії Time Doctor.

Деякі програми для відстеження співробітників також пропонують можливість реєструвати натискання клавіш або навіть активувати їхні мікрофони чи вебкамери без їхнього відома.

JPMorgan використовує власну систему під назвою «Workforce Activity Data Utility», або WADU, для збору більшої кількості даних. Система може бачити найрізноманітнішу інформацію, наприклад, скільки часу працівники витрачають на дзвінки в Zoom, електронні листи та електронні таблиці, а також коли вони бронюють місця в офісі.

В опитуванні ResumeBuilder.com, проведеному серед 1000 американських бізнес-лідерів у березні 2023 року, 96% респондентів в організаціях з переважно віддаленою або гібридною робочою силою заявили, що їхні фірми використовують той чи інший тип програмного забезпечення для моніторингу співробітників. До пандемії це робили лише 10% таких компаній, показало опитування.

Датчики, що відстежують перебування працівників в офісі

Деякі роботодавці можуть навіть стежити за тим, де працівники проводять найбільше часу в офісі. Австралійська фірма XY Sense продає датчики, які можна встановити на стелі, щоб сканувати офісний поверх і виявляти зони, які інтенсивно використовуються або недостатньо використовуються, що, теоретично, допоможе краще розподілити простір.

Генеральний директор XY Sense Алекс Берч говорить, що пристрої не ідентифікують людей, а відображають їх у вигляді точок на екрані. «Йдеться не про Великого Брата чи стеження за кимось. Насправді йдеться про розуміння того, як саме використовується простір», — сказав він.

Про те, як використовують свій робочий час працівники, можуть розповідати навіть високотехнологічні кулери для води.

Компанія Bevi, виробник автоматів з ароматизованою водою, реєструє, як часто працівники користуються своїми апаратами. Шон Гранді, співзасновник і генеральний директор Bevi, говорить, що на основі цих даних компанія змогла побачити, що більше працівників приходять в офіс до 9 ранку або залишаються після 17:00, ніж до пандемії.

Раніше американський ML-розробник і засновник Tideily Сантьяго Вальдаррама розповів, як виявив і звільнив співробітника, який працював на кількох роботах одночасно. Цей тренд має назву overemployment — людина намагається працювати на кількох роботах водночас, часто переховуючи цей факт від роботодавця. 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Дистанційна робота несумісна з високим рівнем амбіцій і високою швидкістю». Компанія Nothing зобовязала працівників ходити в офіс 5 днів на тиждень
«Дистанційна робота несумісна з високим рівнем амбіцій і високою швидкістю». Компанія Nothing зобов’язала працівників ходити в офіс 5 днів на тиждень
По темi
«Дистанційна робота несумісна з високим рівнем амбіцій і високою швидкістю». Компанія Nothing зобов’язала працівників ходити в офіс 5 днів на тиждень
«Remote 24/7? А як же колектив?!»: що айтівці думають про потребу у спілкуванні з колегами в офісному форматі
«Remote 24/7? А як же колектив?!»: що айтівці думають про потребу у спілкуванні з колегами в офісному форматі
По темi
«Remote 24/7? А як же колектив?!»: що айтівці думають про потребу у спілкуванні з колегами в офісному форматі
Кількість користувачів ШІ майже подвоїлася за останні шість місяців майже 75% офісних працівників використовують його в роботі — звіт
Кількість користувачів ШІ майже подвоїлася за останні шість місяців, майже 75% офісних працівників використовують його в роботі — звіт
По темi
Кількість користувачів ШІ майже подвоїлася за останні шість місяців, майже 75% офісних працівників використовують його в роботі — звіт
Читайте также
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
Наверное, каждый хоть раз в жизни переживал ситуацию, когда после собеседования вместо приглашения на работу приходил отказ. Как же так? Это несправедливо!» — многие из нас жаловались на судьбу и не понимали, что пошло не так. Екатерина Никитина, SoftServe IT Academy Recruiter, рассказала о пяти самых популярных ошибках начинающих кандидатов на собеседованиях.
Два месяца поисков, 80 отзывов, 12 собеседований и два офера. Как айтишник из Казатина с сертификатом Google и двумя пет-проектами работу искал
Два месяца поисков, 80 отзывов, 12 собеседований и два офера. Как айтишник из Казатина с сертификатом Google и двумя пет-проектами работу искал
Два месяца поисков, 80 отзывов, 12 собеседований и два офера. Как айтишник из Казатина с сертификатом Google и двумя пет-проектами работу искал
Начинающий айтишник Максим Наталчук поделился в LinkedIn собственным опытом поиска работы. Парень, согласно профилю, работает National Information Management Officer (Data Analyst) в компании iMMAP. Но желаемому оферу предшествовал непростой путь. С позволения автора, dev.ua публикует историю Максима о поиске работы в IT.
Японские компании начинают активно набирать украинских айтишников во время войны. Что об этом известно
Японские компании начинают активно набирать украинских айтишников во время войны. Что об этом известно
Японские компании начинают активно набирать украинских айтишников во время войны. Что об этом известно
Как составить идеальное IT-резюме для иностранного работодателя: советы карьерного консультанта
Как составить идеальное IT-резюме для иностранного работодателя: советы карьерного консультанта
Как составить идеальное IT-резюме для иностранного работодателя: советы карьерного консультанта
Карьерный консультант Юлия Шишенко в LinkedIn отметила, что часто получает запрос от украинских кандидатов с просьбой создать резюме для конкретной страны. «Очень часто кандидаты верят, что в конкретных странах есть строгие требования к резюме и кандидату без них откажут, даже если он подходит на вакансию», — сообщает она.

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.