😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉

Досвідчена рекрутерка розповіла про 10 помилок, які призводять до втрати офера у кандидатів на високі посади

Рекрутерка з 25-річним досвідом Діпалі Віас, розповіла про те, як перспективні кандидати мимоволі саботують можливості свого працевлаштування через помилки, яких можна було б уникнути. Серед найпоширеніших — застарілі профілі в LinkedIn, поганий нетворкінг і типові заявки.

Оставить комментарий
Досвідчена рекрутерка розповіла про 10 помилок, які призводять до втрати офера у кандидатів на високі посади

Рекрутерка з 25-річним досвідом Діпалі Віас, розповіла про те, як перспективні кандидати мимоволі саботують можливості свого працевлаштування через помилки, яких можна було б уникнути. Серед найпоширеніших — застарілі профілі в LinkedIn, поганий нетворкінг і типові заявки.

Вона виділила 10 типових помилок, які заважають кандидатам, і поділилась ними з виданням Business Insider.

1. Застарілі профілі в LinkedIn

«У сьогоднішніх цифрових джунглях немає нічого більш дратівливого, ніж спроба вистежити — я маю на увазі, дослідити — кандидата, але наштовхнутися на віртуальну цегляну стіну. Або ще гірше — натрапити на профіль LinkedIn, настільки застарілий, що його можна вважати викарбуваним на кам’яних табличках», — говорить рекрутерка.

За її словами, присутність в Інтернеті є важливою частиною особистого бренду, і її слід розвивати протягом усієї кар'єри. Профіль у LinkedIn повинен бути актуальним і привабливим, наповненим галузевим контентом, який демонструє досвід, і справляти гарне «перше враження».

2. Синдром «я всіх знаю»

Віас говорить, що занадто багато кандидатів перестають розширювати свою мережу контактів, вважаючи її достатньо повною. «Ставтеся до нетворкінгу як до життєво важливого органу — він потребує постійного догляду та уваги, щоб ви могли вижити в цій грі», — радить рекрутерка.

Вона рекомендує ходити на галузеві заходи, приєднуватись до нових професійних груп та приймати запити на встановлення зв’язку в LinkedIn.

3. Копіпаст

«Ніщо не змушує мене здригнутися сильніше, ніж отримання типового резюме або супровідного листа. Так, навіть для позицій рівня С. Одного разу кандидат надіслав мені супровідний лист, адресований не тій компанії», — розповідає Діпалі Віас.

Вона рекомендує уважно ставитися до кожної заявки, актуалізовувати її відповідно до компанії, та її специфіки.

4. Самовпевненість і брак підготовки

Рекрутерка радить ретельно готуватися до кожної співбесіди й дізнатися якомога більше про потенційного роботодавця.

«Уявіть собі таку картину: Генеральний директор технологічного гіганта приходить на співбесіду на омріяну роль, впевнений, що він зможе прокласти собі шлях, спираючись на минулу славу. Через тридцять хвилин вони спотикаються на базових питаннях про нещодавній поворот компанії. Я бачила, як це відбувається, і це не дуже приємно», — зізнається Віас.

5. Пастка ностальгії

Вона також радить не витрачати «90% співбесіди на те, щоб пережити дні своєї слави», забуваючи пов’язати цей досвід з викликами, пов’язаними з посадою, на яку кандидати проходять співбесіду. Свої минулі успіхи варто використовувати як «трамплін для обговорення майбутніх стратегій».

6. Значення софтскілів

«Технічні навички відкривають вам двері, але емоційний інтелект дає вам роботу. Якось у мене був кандидат — блискучий стратег — який примудрився образити стиль управління інтерв’юера протягом перших 10 хвилин. Зрозуміло, що роботу він не отримав», — розповідає Діпалі Віас.

З її досвіду, софтскіли мають більше значення, особливо на керівних посадах.

7. Зарплатний бар'єр

Віас говорить, що навіть досвідчені кандидати можуть спіткнутися на питанні грошової компенсації.

«Я бачила, як кандидати занижують очікування через невпевненість у собі, а інші вимагають кричущі пакети через пиху. Обидва підходи — рецепт катастрофи», — попереджає рекрутерка.

Вона радить проводити дослідження і розуміти ринкову ціну. При цьому потрібно бути готовим обговорювати загальний компенсаційний пакет, а не лише зарплату.

На співбесіді можна спробувати перехопити ініціативу й запитати: «Я в захваті від цієї можливості й впевнений у своїй цінності. Який діапазон зарплат ви маєте на увазі для цієї посади?»

«Будь ласка, залиште вдома тактику переговорів, яку ви використовували при купівлі останньої машини. Одного разу я мала справу з кандидатом на посаду фінансового директора, який вагався щодо $3,000 у пакеті на $3 млн — це велика помилка! Ви виглядаєте недалекоглядним і непрофесійним», — стверджує Віас.

8. «Зіткнення культур»

«Ось сувора істина: більшість призначень керівників зазнають невдачі через культурні розбіжності, а не через компетентність. Я призначала технічно блискучих керівників у компанії, де вони протрималися менш як рік, тому що вони були як дві краплі води», — вважає Діпалі Віас.

Вона радить ставити навідні запитання про процеси прийняття рішень, стилі спілкування та цінності компанії. А також бути чесним з собою щодо того, чи вийде працювати в такому середовищі. Відповідність культурі компанії передбачає узгодження стилю роботи кандидата з цінностями компанії.

9. Помилки після співбесіди

Віас говорить, що її дивує, як багато кандидатів на високі посади нехтують вирішальним періодом після співбесіди. Вони не надсилають електронного листа з додатковими ідеями, і цим втрачають гарно нагоду виділитися серед інших.

Рекрутерка радить скласти «вдумливий, персоналізований лист подяки» протягом 24 годин. Його варто використати, щоб підкреслити ключові моменти, відповісти на занепокоєння і продемонструвати свою зацікавленість щодо цієї ролі.

10. Спалення мостів

«Світ керівників менший, ніж ви думаєте. Я бачив, як кандидати після кількох раундів співбесід залишали компанії або погано реагували на відмову. Пам’ятайте, що сьогоднішня відхилена пропозиція може стати завтрашньою можливістю мрії», — пояснює Діпалі Віас.

Вона радить завжди зберігати професіоналізм й ввічливо реагувати на відмови. 

«Пам’ятайте, що на рівні топменеджменту вас оцінюють не лише за ваші минулі досягнення чи технічні навички. Вас ретельно вивчають на предмет вашого потенціалу вести за собою, надихати та рухати компанію вперед. Кожна взаємодія, від вашого профілю на LinkedIn до листа подяки — це шанс продемонструвати цей потенціал», — стверджує досвідчена рекрутерка.

Нагадаємо, що раніше Федір Савко, керівник відділу залучення талантів у компанії HebronSoft і співзасновник магазину CAMO Ukraine, поділився своїм поглядом на найпоширеніші помилки при написанні CV

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Кандидат на відмову грозився «падєхать з кумом і видернуть ноги». Рекрутери та айтівці розповідають як реагують на відмови після співбесід
«Кандидат на відмову грозився «пад’єхать з кумом і видернуть ноги». Рекрутери та айтівці розповідають, як реагують на відмови після співбесід
По темi
«Кандидат на відмову грозився «пад’єхать з кумом і видернуть ноги». Рекрутери та айтівці розповідають, як реагують на відмови після співбесід
«Ви мене вже в секретарі записали». Рекрутерка оприлюднила переписку з кандидатом який попросив нагадати про зустріч напередодні співбесіди. Айтівці мають питання до етики спілкування
«Ви мене вже в секретарі записали». Рекрутерка оприлюднила переписку з кандидатом, який попросив нагадати про зустріч напередодні співбесіди. Айтівці мають питання до етики спілкування
По темi
«Ви мене вже в секретарі записали». Рекрутерка оприлюднила переписку з кандидатом, який попросив нагадати про зустріч напередодні співбесіди. Айтівці мають питання до етики спілкування
ІТ-спеціалістка пройшла співбесіди на 15 ролей у сфері ШІ перш ніж отримати роботу в Microsoft. Ось її поради як перемогти у боротьбі за місце на дедалі більш конкурентному ринку праці
ІТ-спеціалістка пройшла співбесіди на 15 ролей у сфері ШІ, перш ніж отримати роботу в Microsoft. Ось її поради, як перемогти у боротьбі за місце на дедалі більш конкурентному ринку праці
По темi
ІТ-спеціалістка пройшла співбесіди на 15 ролей у сфері ШІ, перш ніж отримати роботу в Microsoft. Ось її поради, як перемогти у боротьбі за місце на дедалі більш конкурентному ринку праці
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Mazda
Читайте также
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
Наверное, каждый хоть раз в жизни переживал ситуацию, когда после собеседования вместо приглашения на работу приходил отказ. Как же так? Это несправедливо!» — многие из нас жаловались на судьбу и не понимали, что пошло не так. Екатерина Никитина, SoftServe IT Academy Recruiter, рассказала о пяти самых популярных ошибках начинающих кандидатов на собеседованиях.
Два месяца поисков, 80 отзывов, 12 собеседований и два офера. Как айтишник из Казатина с сертификатом Google и двумя пет-проектами работу искал
Два месяца поисков, 80 отзывов, 12 собеседований и два офера. Как айтишник из Казатина с сертификатом Google и двумя пет-проектами работу искал
Два месяца поисков, 80 отзывов, 12 собеседований и два офера. Как айтишник из Казатина с сертификатом Google и двумя пет-проектами работу искал
Начинающий айтишник Максим Наталчук поделился в LinkedIn собственным опытом поиска работы. Парень, согласно профилю, работает National Information Management Officer (Data Analyst) в компании iMMAP. Но желаемому оферу предшествовал непростой путь. С позволения автора, dev.ua публикует историю Максима о поиске работы в IT.
Японские компании начинают активно набирать украинских айтишников во время войны. Что об этом известно
Японские компании начинают активно набирать украинских айтишников во время войны. Что об этом известно
Японские компании начинают активно набирать украинских айтишников во время войны. Что об этом известно
Как составить идеальное IT-резюме для иностранного работодателя: советы карьерного консультанта
Как составить идеальное IT-резюме для иностранного работодателя: советы карьерного консультанта
Как составить идеальное IT-резюме для иностранного работодателя: советы карьерного консультанта
Карьерный консультант Юлия Шишенко в LinkedIn отметила, что часто получает запрос от украинских кандидатов с просьбой создать резюме для конкретной страны. «Очень часто кандидаты верят, что в конкретных странах есть строгие требования к резюме и кандидату без них откажут, даже если он подходит на вакансию», — сообщает она.

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.