Блог

5 причин, чому upskilling є обов’язковим для HR у 2023 році

Гібридний формат роботи, жвава цифровізація, фокус на емпатії, різноманітності й інклюзії — пандемія СOVID-19 й подальше повномасштабне вторгнення докорінно змінили нашу буденність. І HR перебуває в епіцентрі цих змін, допомагаючи компаніям реагувати на виклики й ініціювати необхідні трансформації для того, щоб гідно їм відповідати. 

Щоб залишатися актуальними та приносити більшу цінність своїм бізнесам, HR-командам необхідно опанувати низку нових навичок для нових можливостей.

Відповідно до нещодавнього дослідження Deloitte, підвищення кваліфікації HR-команд — у фокусі уваги більшості організацій. Лише 7% опитаних HR-керівників вважають, що їхні команди можуть послідовно впроваджувати інноваційні програми, які позитивно впливають на бізнес. Натомість тільки 25% бізнес-лідерів переконані, що їхні HR-команди мають відмінні або хороші здатності, які відповідають нинішнім потребам, на противагу 75%, які впевнені, що команди просто справляються або не справляються із завданнями. 

Іншими словами, якщо HR-команди не працюють над підвищенням кваліфікації, вони роблять своїм компаніям погану послугу. У міру того, як змінюються технології та методи організації роботи, змінюються й ролі HR. Навички взаємодії з людьми все ще є життєво важливими, але вони повинні доповнюватися потужними аналітичними здібностями й  технічним скілсетом. 

Ось декілька причин, чому upskilling — необхідна умова сьогодення.

Уміння узгоджувати HR і бізнес-стратегію

Оскільки бізнеси стрімко розвиваються, на команди з управління персоналом покладається велика відповідальність за реалізацію HR-стратегій, які узгоджуються з ширшими організаційними цілями.

Тому очікується, що HR-команди підтримуватимуть загальну бізнес-стратегію своїм арсеналом інструментів і знань для добору персоналу, управління талантами та залучення працівників.

Так, підвищення кваліфікації дасть змогу HR-фахівцям визначати, розробляти та вимірювати ініціативи, що мають вирішальне значення для кінцевого успіху компанії. 

Змога використовувати нові інструменти для ефективного наймання

Залучення талантів завжди було однією з основних функцій HR. Але аспекти наймання змінюються, оскільки компанії стали усвідомлювати, що просто найняти найкращих із наявних кандидатів на ринку недостатньо. Нові співробітники також повинні відповідати корпоративній культурі компанії, а цінності бізнесу мають резонувати з їхніми особистими. 

Так, кінцева мета полягає в тому, щоб залучити найкращих і водночас «правильних» фахівців і зробити це економічно вигідно. А це можливо лише за допомогою інструментів нового покоління.

Оскільки все більше процесів переходять у цифрову площину, методи для підвищення ефективності наймання працівників постійно оновлюються. ChatGPT, віртуальна та доповнена реальність, а також розвиток Метавсесвіту задають тон інноваційним моделям управління персоналом по всьому світу. І HR-командам потрібно ухвалювати проактивні рішення, які б релевантно відповідали цифровому порядку денному.

Подолання нових викликів за допомогою нових рішень 

HR-команди потребують широкого спектра навичок, щоби допомагати працівникам розвиватися, підвищуючи продуктивність. Однак задоволення потреб членів команди не завжди є простим завданням, оскільки вони постійно змінюються. У цьому контексті важливо відстежувати нові наукові дослідження та практики, які необхідно враховувати під час розв’язання проблем і потреб співробітників.

З огляду на це, необхідно підвищувати компетенції для розуміння потреб в області управління людськими ресурсами та набувати технічних й управлінських знань для розв’язання проблем на робочому місці. Це дасть змогу HR-фахівцям ефективно підтримувати співробітників і давати їм відчуття залученості, що своєю чергою підвищуватиме лояльність до роботодавця.

Уміння ефективно використовувати дані

Компанії, які усвідомили цінність даних, використовують їх для пошуку та залучення талантів, утримання співробітників і навіть прогнозування того, коли вони звільняться. Це важливі показники, які можуть надати критично необхідну для бізнесу інформацію та, зрештою, вплинути на прибутковість компанії.

Отже, вміння ефективно використовувати дані має вирішальне значення. Upskilling у цьому ключі може розвинути здатність аналізувати дані для покращення процесу ухвалення рішень, підвищення рівня задоволеності працівників та оптимізації процесів.

Підвищення продуктивності

Нещодавнє опитування PwC показало, що 93% керівників, які впроваджують програми підвищення кваліфікації, відзначають зростання продуктивності персоналу. 

Upskilling команди HR-відділу може зробити співробітників більш гнучкими й адаптивними та дасть змогу їм брати на себе нові обов’язки й завдання. Якщо співробітники продовжуватимуть удосконалювати свої навички відповідно до змін на ринку, то більша ймовірність того, що ваша компанія продовжуватиме розвиватися й випереджати конкурентів.

Обов’язки HR-команди динамічні та постійно набувають нових форм. Інвестуючи в підвищення кваліфікації та розвиток, ви можете розкрити найкраще в собі та своїй команді. Зрештою, «прокачаний» колектив HR обов’язково позитивно вплине на прибутковість бренда та допоможе йому досягти бізнес-цілей.