Блог

П'ять способів підвищити конверсію на вашому вебсайті

Головна мета виходу бізнесу в мережу — зробити свій бренд видимим для аудиторії. 

Але це тільки перший крок, що вимагає подальших активних дій: залучення нових людей і їхнього «перетворення» на ваших клієнтів. І якщо пошук відносно простий, то конверсія — мета, що потребує тонкого налаштування сайту та його «супутників».

Усім привіт — я, Даніелла Шихабутдінова, COO Weblium, платформи, що багато років допомагає бізнесу будь-яких розмірів розвиватися в мережі «Інтернет». У цій статті я розповім вам про п’ять ефективних способів підвищити конверсію вашого вебсайту — без витрат і специфічних знань.

#1 Лендінги для точкових закликів до дії

Перший у будь-якому списку способів для зростання конверсії — лендінг. Односторінкові сайти, єдине завдання яких — закликати клієнта до вчинення дії.

Щоб домогтися цього ефекту, вони мають бути максимально простими — кожен їхній елемент має бути підпорядкований цій меті: привертати увагу, стимулювати й мотивувати, прибравши зі шляху користувача всі перешкоди й відвертальні чинники.

  • Найскладніша і найважливіша частина лендінгу — заклик до дії. Він має відображати цінність пропозиції, дати розуміння вигоди від вашого товару.
  • Для відображення користі можна використовувати соціальні докази — відгуки реальних клієнтів, рейтинги з Google та інших платформ, логотипи партнерів, якщо вони відомі у своїй сфері, кількість клієнтів і продажів.
  • Посилити його ефективність дадуть змогу персоналізовані пропозиції, створені на основі вподобань користувача — попередніх дій, пошукових запитів, даних про місце проживання, час та інтереси.

Персоналізація значно збільшує ймовірність конверсії. Але щоб дати різним користувачам персональні пропозиції потрібні безліч лендінгів. І тут на допомогу приходить ще один із плюсів способу — швидкий і дешевий запуск.

Сьогодні для запуску лендінгу буде достатньо простого конструктора сайтів, як Weblium або Wix. Економічність і швидкість їхнього створення дає змогу тестувати різні рекламні кампанії та швидко оптимізувати їх для більшої конверсії.

#2 Соціальні мережі для «концентрації» своєї аудиторії

Ми знаємо, що розвинені соціальні мережі здатні збільшити аудиторію майже будь-якого бізнесу. Однак як вони можуть допомогти підвищити конверсію?

Річ у тім, що профільні акаунти залучають конкретну, тобто цільову аудиторію. Вони допомагають будувати довгострокову довіру, взаємодіяти з клієнтами безпосередньо (підвищуючи їхню лояльність) і просувати персоналізовані пропозиції, що спонукає користувачів перейти на сайт і зробити покупку.

  • У цьому бізнесу може допомогти, як корисний контент за профільними темами, що не тільки покращує SEO, а й збирає зацікавлених в одному місці, так і «кулуарні» розважальні історії, що відкривають «завісу таємниці».
  • Соцмережі можуть виступати «консультантами», що допомагають відповісти на запитання клієнтів або розв’язати виниклі проблеми у відкритій формі.
  • А також стати «вітриною» для відгуків і зворотного зв’язку, демонстраційним майданчиком для нових продуктів, інструкцій та акційних пропозицій.

Соціальні мережі можуть виконувати й інші ролі. Наприклад, збирати контакти для майбутньої розсилки персоналізованих пропозицій, або пропонувати унікальні умови для своїх підписників. Усе це працює на конверсію основного вебсайту. 

#3 Оптимізація тексту

Найочевидніший і найпростіший спосіб підвищити конверсію на сайті — у цьому випадку з пошукових систем — це оптимізувати весь текст під запити вашої аудиторії.

Пошукова оптимізація (SEO) необхідна для підвищення видимості вебсайту, а отже, поліпшення його позицій у пошукових результатах. Вона привертає більше цільового трафіку і, в кінцевому підсумку, сприяє збільшенню кількості клієнтів і конверсії без додаткових витрат на рекламу і маркетингові кампанії.

Чим краще оптимізований текст, тим більше саме ваших клієнтів прийдуть до вас.

  • Будь-який текст на сторінках сайту має працювати на вас. Головна умова — відповідність пошуковим запитам, тобто так званим ключовим словам. 
  • В епоху нейромереж важливі не тільки ключі, а й хороші відповіді на запитання. Те саме стосується й заголовків та описів на сайті, що насамперед бачать користувачі. Чіткі заголовки й інформативні описи мають одразу пояснювати, у чому ключова цінність продукту чи послуги, і мотивувати.

Оптимізований текст має бути не тільки на основному сайті, а й у кожному елементі маркетингової діяльності. Текст — це можливість зачепити клієнта, створити у нього відчуття терміновості, вигоди, що випускається з рук, і цю можливість потрібно використовувати й на посадкових сторінках, і в профілях соціальних мереж.

#4 Аналіз та оптимізація 

Простота й швидкість створення та запуску сучасних сайтів і лендінгів дає змогу швидко врахувати помилки й поліпшити їхню ефективність, а отже, підвищити конверсію.

  • Використовуйте для цього всі можливості та попередні інструменти — підсумки роботи лендінгів за конкретний період, зворотний зв’язок від користувачів, показники переходів із пошукових систем і рівень їхньої загальної конверсії.
  • Пробуйте різні варіації лендінгів для однієї аудиторії — для пошуку максимально ефективної стратегії, підбору робочого «заклику до дії».
  • Пробуйте різні формати контенту в соцмережах, перевіряючи ефективність. 

Для збору інформації та аналізу сьогодні можуть допомогти два інструменти: 

  • Усе ті ж конструктори, що після запуску сайту відстежуватимуть його роботу і нададуть інструменти для його редактури. На таких платформах, як Weblium, також допоможуть допомогти з побудовою стратегії розвитку в мережі.
  • AI-модулі, що дають змогу збирати інформацію з сайтів (зокрема й сайтів конкурентів), класифікувати її та аналізувати. Прокачані модулі, як ChatGPT, допоможуть навіть розробити план подальших дій.

#5 Якість сайту працює на конверсію

Крім зовнішніх способів підвищення конверсії — потоку клієнтів із соціальних мереж, пошукових систем і лендінгів — сам сайт має працювати на її досягнення.

  • Крім SEO-оптимізації, про яку вже сказано, головним інструментом сайту є його інтерфейс. «Наслідки» всіх дій користувача мають бути очевидними, кожен елемент послідовний і логічно вбудований. Що простіша структура сайту і шлях клієнта до мети, то вища його конверсія.
  • Допомогти в цьому можуть також уже згадані соціальні докази, доступні відповіді на всі запитання (зібрані на основі звернень до служби підтримки та запити в пошуку) і доступ до живих консультантів підтримки.

Бонус нашого часу — AI-помічники. З розвитком штучного інтелекту навіть малий бізнес отримав можливість впроваджувати в роботу свого сайту AI-ботів, які здатні вести осмислений діалог з клієнтом — з моменту входу на сайт до, як мінімум, завершення угоди (аж до оплати та отримання товару).

Впровадити AI-помічників сьогодні можна за допомогою все тих же конструкторів.

Синергія інструментів конверсії

Будь-який із запропонованих інструментів здатний підвищити конверсію (знайти нових клієнтів, зібрати лояльну аудиторію), але сукупне використання всіх методів здатне призвести до її прогресивного зростання — внаслідок ефекту спільної роботи.

  • SEO дає змогу оптимізувати переходи з різних джерел трафіку.
  • Соціальні мережі дають змогу зібрати «своїх людей» в одному місці, зробити їх захисниками бренду, що стануть джерелом «соціальних доказів». 
  • Лендінги допомагають залучати конкретні стратуми й відточувати заклики до дії, а також збирати дані про вподобання і контакти. І профілі, і односторінники можна використовувати для персоналізації пропозицій.
  • Аналіз допоможе знайти слабкі точки та спрямувати сили на їхнє поліпшення.
  • Якісний сайт і автоматизація за допомогою AI — підвищити ефективність усіх елементів: потоків клієнтів, що йдуть із пошуку, лендінгів і соцмереж.

Використовуйте потенціал усіх способів — і ваші результати перевершать очікування!