Даніелла Шихабутдінова

П'ять способів підвищити конверсію на вашому вебсайті

Description

Головна мета виходу бізнесу в мережу — зробити свій бренд видимим для аудиторії. 

Але це тільки перший крок, що вимагає подальших активних дій: залучення нових людей і їхнього «перетворення» на ваших клієнтів. І якщо пошук відносно простий, то конверсія — мета, що потребує тонкого налаштування сайту та його «супутників».

Усім привіт — я, Даніелла Шихабутдінова, COO Weblium, платформи, що багато років допомагає бізнесу будь-яких розмірів розвиватися в мережі «Інтернет». У цій статті я розповім вам про п’ять ефективних способів підвищити конверсію вашого вебсайту — без витрат і специфічних знань.

Читати далі

Вебсайт як інструмент маркетингу: як використовувати його ефективно

Description

Правильно налаштований і оптимізований вебсайт здатний привернути цільову аудиторію, підвищити довіру до бренду й істотно збільшити продажі. На тлі зростаючої конкуренції важливо використовувати його не просто як вітрину, але як сильний маркетинговий інструмент. І зробити це можна з мінімальними витратами.

Читати далі

Як виділитися серед конкурентів у 2024 році?

Description

У світі бізнесу, де конкуренція постійно наростає, вирізнятися серед конкурентів стає все складніше. У 2024 році ключовим фактором успіху є глибоке розуміння конкурентного середовища та ефективний аналіз діяльності конкурентів. Розгляньмо основні аспекти просування та збільшення охоплення, які ми постійно бачимо в Weblium — українському конструкторі сайтів, на прикладі наших клієнтів.

Читати далі

Як автоматизація допомагає бізнесу у 2024 році

Description

Світ стрімко змінюється, що особливо ми помітили останніми роками. Світова економічна криза, війни, пандемія коронавірусу, а також висока конкуренція на ринку — за таких умов для виживання та розвитку бізнесу потрібно використовувати всі доступні інструменти, одним із яких є автоматизація. 

Читати далі

5 інструментів для покращення роботи малого бізнесу в Україні

Description

Великі компанії можуть дозволити собі впроваджувати дорогі технологічні рішення, попри ціну помилки, розповідати про їхню важливість та ефективність у бізнесі. Хоч як це дивно, але малий бізнес не має тих самих можливостей у цьому питанні, бо найчастіше ціна помилки для нього — ціна всієї справи. Але чи існують на ринку рішення, здатні легко поліпшити малий бізнес без ризиків і високих витрат? 

У цій статті ми хотіли б звернути вашу увагу на топ-5 інструментів у сфері онлайн-технологій, які здатні залучити нових клієнтів і підвищити прибуток.

Читати далі