Блог

Продажі у 2025: як інструменти допоможуть підвищити показники

У 2025 році бізнес стоїть на порозі ери, де штучний інтелект, автоматизація та персоналізація визначають майбутнє продажів. І це майбутнє для кожної компанії зокрема повністю залежить від вибору відповідних інструментів, що дають змогу не лише відповідати очікуванням клієнтів, а й передбачати їхні бажання та потреби.

Але які технології та інструменти рухають ринок уперед і як їх використовувати у своїй справі з максимальною віддачею? Сьогодні ми про це й поговоримо. Розглянемо найефективніші рішення, що допоможуть підвищити бізнес-показники у 2025 році.

Ключові тенденції нового року

В умовах швидкого розвитку технологій (поширення блокчейну, запуск AI) і нових потреб клієнтів (інше ставлення до різних життєвих етапів, ніж у минулих поколінь), бізнесу необхідно адаптуватися до нових реалій, щоб підтримувати та збільшувати свої показники. У новому році ключем до цього стануть:

  1. Автоматизація процесів за допомогою AI-технологій та інших інструментів. 
  2. Аналітика та прогнозування тенденцій на ринку, змін в індустрії.
  3. Омніканальність: зв’язок каналів для створення єдиного клієнтського досвіду.
  4. Особистий підхід до кожного покупця через персональні рекомендації.
  5. Розвиток співробітників, їхня адаптація до нових інструментів і технологій.
  6. Створення позитивного клієнтського досвіду з брендом на всіх етапах шляху.

Кожен із цих пунктів ми розглянемо докладніше. І почнемо з найочевиднішого.

Глобальна автоматизація процесів

Оптимізація рутинних операцій і навіть пошуку творчих ідей, зниження впливу людського фактора на процеси за допомогою AI-нейромереж та інших інструментів цифровізації, що дає змогу знизити навантаження та підвищити ефективність компанії.

Технології допомагають покращувати клієнтський досвід, підвищувати показники й шукати нові точки зростання, нових клієнтів через автоматизацію маркетингу. Водночас сучасні інструменти не вимагають великих бюджетів і доступні навіть малому бізнесу.

  • ERP-рішення для управління: SAP Business One, Oracle NetSuite, Dynamics.
  • Системи маркетингу, що допомагають керувати кампаніями, сегментувати аудиторію, персоналізувати досвід: HubSpot, Marketo, ActiveCampaign.
  • Чат-боти зі штучним інтелектом для автоматизації комунікацій і забезпечення підтримки клієнтів: Drift, Intercom, ChatGPT API, Tidio й Ada.
  • Технології блокчейну для прозорості даних і фінансових операцій, а також підвищення ефективності розрахунків: Hyperledger, Lightning Network, Bitcoin.

Також сьогодні будь-який навіть малий бізнес може запустити власний сайт (а також лендінг для рекламних кампаній та онлайн-магазин) за лічені години за допомогою конструкторів сайтів, як-от Weblium. А після почати покращувати його на основі даних перших клієнтів. Для цього достатньо написати запит для AI-генератора.

Аналітика та прогнозування 

Використання даних для «передбачення» продажів, трендів і будь-яких змін на ринку, оцінка ефективності своєї маркетингової стратегії для своєчасної адаптації до нових умов. Усе це основа для майбутніх стратегічних рішень.

  • Платформи аналітики: RapidMiner (відкрита система), SAS Analytics (статистичне моделювання), IBM Watson Studio (машинне навчання).
  • Системи бізнес-аналітики: Power BI (онлайн-сервіс), Tableau (збір даних та їхній аналіз у режимі реального часу), QlikView (асоціативний аналіз).
  • Інструменти аналізу масивів даних: бібліотеки Apache Hadoop, Google BigQuery, хмарне сховище для аналізу без обладнання Snowflake.
  • Платформи моніторингу трендів: Google Trends, SimilarWeb, SEMrush.

Чималу роль в автоматизації аналітики знову зіграв AI. Сьогодні простий аналіз можна провести за допомогою того ж ChatGPT, скориставшись одним із модулів.

Омніканальність

Омніканальність об'єднує всі онлайн- та офлайн-канали комунікацій і продажів для створення єдиного клієнтського досвіду, що допомагає узгодити всі повідомлення й поліпшити сприйняття бренду, підвищуючи охоплення аудиторії, а отже показники.

  • Платформи для управління омніканальністю: Shopify Plus, Magento, BigCommerce (широкі можливості для налаштування онлайн-магазинів).
  • Системи управління соціальними мережами, що дають змогу координувати маркетингові зусилля на різних платформах: Sprout Social, Hootsuite, Buffer.
  • Платформи для чатів і комунікації: Zendesk, Freshdesk, LiveChat.
  • Системи управління замовленнями, які забезпечують єдиний контроль за замовленнями з різних каналів продажів: Orderhive, TradeGecko, ShipStation.
  • Рішення для об'єднання онлайн- та офлайн-даних, що допомагають створювати цілісний профіль клієнта та забезпечувати узгодженість взаємодій.

Персоналізація

Один із ключових способів підвищити бізнес-показники — індивідуальний підхід до кожного клієнта. Звісно ж, така концепція була відома й раніше, проте у 2025 році, в умовах розвитку AI, цей підхід вийшов на новий рівень розвитку.

Він дає змогу вибудовувати тісні стосунки з клієнтами, пропонуючи їм товари, що максимально відповідають їхнім потребам. Для цього підходу можна використовувати:

  • Інструменти для e-mail маркетингу: Mailchimp, Klaviyo, Constant Contact.
  • Рішення для аналізу поведінки користувачів: Mixpanel, Amplitude, Heap.
  • Платформи для персоналізованого контенту: Dynamic Yield, Optimizely, Evergage (створення різних версій сайту для різних сегментів аудиторій, окремий унікальний контент для нових і тих, хто повертається).
  • Системи рекомендацій на основі AI й машинного навчання: Amazon Personalize, Recombee, Google Recommendations AI.

Безперервне навчання

Постійне підвищення кваліфікації працівників також відомий ключовий фактор успіху бізнесу. Але у 2025 він також виходить на новий рівень завдяки двом моментам:

  1. навчання в онлайні;
  2. необхідності в адаптації співробітників до AI й технологій. 
  • Онлайн-платформи для навчання надають доступ до курсів для розвитку навичок працівників: Coursera (курси від провідних університетів і компаній), Udemy (база курсів із довічним доступом після покупки).
  • Системи управління навчанням (LMS), що допомагають організувати та стежити за процесом навчання співробітників, налаштовувати програми наставництва: Moodle (платформа з можливостями кастомізації) та Blackboard.

Поліпшення клієнтського досвіду

Створення позитивної взаємодії з брендом, що запам’ятовується, на всіх етапах шляху клієнта сприяє підвищенню довіри та збільшенню показників.

  • CRM-системи, що дають змогу збирати й аналізувати дані про клієнтів, їхні вподобання та історію взаємодії: Salesforce, HubSpot, SugarCRM.
  • Платформи для збору зворотного зв’язку, що допомагають розуміти потреби клієнтів і покращувати якість: SurveyMonkey (запуск опитувань і аналіз підсумків), Typeform (інтерактивні анкети), Google Forms (безплатне рішення).
  • Системи відстеження шляху для поліпшення конверсії: Hotjar, Crazy Egg (аналіз поведінки клієнтів на основі карт теплових зон, сесій і кліків).

У цьому пункті знову варто згадати чат-боти на основі AI (і голосові помічники), адже вони дають змогу не просто автоматизувати процеси, а вести потенційного покупця від моменту входу на сайт до моменту купівлі та водночас враховувати всі його вподобання (зокрема й стиль спілкування) на основі аналізу та наявних даних. 

Використання сучасних маркетингових інструментів

Останнє, про що варто поговорити в контексті розвитку бізнесу та підвищення його показників у 2025 році — це технології, точніше їхнє використання для збільшення ефективності перевірених маркетингових методів в умовах сучасного світу.

Маркетингові інструменти багато в чому залишаються такими самими, що й багато років тому, але трансформуються з появою нових технологій — автоматизують рутинні справи, залишаючи більше простору для творчого підходу. Усе це змінює підхід до ведення бізнесу загалом, роблячи його більш орієнтованим на клієнта й результат. 

Тепер маркетинг дає змогу не тільки глибше зрозуміти потреби аудиторії, а й швидше адаптуватися до змін, посилюючи позиції на ринку. Інтеграція даних із різних джерел стає базою для побудови успішних стратегій, а бізнес отримує змогу аналізувати клієнтську поведінку, прогнозувати тенденції та вчасно реагувати на зміни в уподобаннях клієнтів. У 2025 році технології відіграють ключову роль у створенні персоналізованого досвіду для кожного покупця. Автоматичні рекомендації, AI-комунікації та конструювання сайтів залежно від запитів окремих сегментів аудиторії роблять взаємодію з брендом дедалі привабливішою та більш незабутньою.