Блог

Якими будуть тренди в В2В маркетингу та роль Brand humanization у комунікації

Персоналізація стає все більш важливим елементом у цифровому маркетингу B2B компаній. Клієнти все більше очікують індивідуального підходу, особливої уваги саме до його унікального запиту і персональної пропозиції. Ви помітили, як змінилися торгові меседжі та реклама? Відчуття, наче компанії знають про тебе все і ти можеш відповісти на повідомлення менеджеру, як давньому другу. Від вибору стилю одягу, де тобі запропонують послугу стиліста, до вибору авто твого улюбленого кольору… А все тому, що сьогодні алгоритми  використовують дані про своїх клієнтів, щоб створювати контент, товари й послуги, що ідеально підходять для кожного окремого клієнта. 

Проте не варто цього боятися, а навіть навпаки — важливо використати це на свою користь. Шлях до клієнта скорочується завдяки саме персоналізації. 

Безсумнівним трендом 2024 року є використання різних інструментів, таких як чат-боти, онлайн-чати та AI-системи обробки запитів, що підвищить зручність і якість обслуговування клієнтів. Проте, перш ніж дійти до цього етапу, важливо спочатку побудувати бренд компанії та власний бренд, аби вас впізнавали, вам довіряли та дослухалися до ваших думок. 

Ще одним трендом 2024 року є чесність. Інші люди дуже відчувають несправжність, тому моя порада — бути справжніми як у внутрішній, так і у зовнішній комунікації.

Починайте зсередини

Почніть зі створенням правильної корпоративної культури. Ваш генеральний директор та керівництво C-level мають потенціал миттєво розповсюджувати цю культуру, тим самим ваша команда стає носієм цінностей компанії, найкращим амбасадором і адвокатом. 

Будьте собою

Людей цікавлять особистості, люди з власною візією та цінностями. Саме особистість може сформувати якісні відносини з людьми. Без справжності, комунікація чи то бренду, чи компанії чи, власне, СЕО втрачає зміст та цінність. 

Фактично, мета хорошого маркетингу — з'єднати вас з компанією та її брендом на глибшому, більш значущому рівні. Хороший маркетинг використовує нашу людську сторону, і саме тому сьогодні Brand humanization — це окрема, важлива складова у побудові бізнесу.

Brand humanization дозволяє клієнтам почувати себе поміченими та цінними, часто, навіть бути частиною чогось важливого та грандіозного.  

Маркетинг, який об'єднує людей

На перший погляд, може здатися, що єдине призначення маркетингу — продати вам продукт будь-якими способами. І правда, деякі компанії використовують цей підхід у маркетингу. Проте сьогодні це може не спрацювати. В умовах обмежених рекламних бюджетів, клієнти скоріше скористаються рекомендацією партнерів,  ніж повірять рекламному оголошенню. Тому важливо будувати власний бренд та бренд компанії, який рекомендуватимуть інші. Ваша репутація —  це те, що працюватиме на вас та виведе з найгіршої кризи. 

Якби ваша компанія була людиною, ким вона була б?

Brand humanization означає надання компанії  справжньої, автентичної особистості, з якою ваші клієнти можуть спілкуватися. Люди хочуть вести бізнес з іншими людьми — не з ботами, не з брендом, а саме з цікавими особистостями, які є досяжними.

Який ваш бренд? Безтурботний, привітний, співчутливий чи активний і дисциплінований? Визначення особистості вашого бренду вимагає уважного огляду вашої цільової аудиторії, місії та візії, пропозицій продуктів.

Станьте брендом, який потрібен вашим клієнтам, з яким хочеться спілкуватися, ділитися — станьте другом і партнером у вирішенні проблем клієнта.

Як це зробити? Варіантів безліч і важливо пройти цей шлях разом зі своєю командою. Будьте людяними, уважними, комунікабельними — якщо не вмієте — знайдіть людей, які вміють та допоможуть. Повірте, це те, що виведе вашу компанію на новий якісніший рівень. 

Сьогодні надзвичайно важливо бути чуйними до свого клієнта та потенційного клієнта. Ми точно змінилися внутрішньо і ціннісно, ми стали більше бачити людей. Почніть з себе, транслюйте це через себе та свою компанію та станьте частиною побудови нових цінностей у своїй державі. Це теж, власне, наш, спільний бренд.