Конкурс - обирай кращий стартап та отримай навушники! 🎧

Винахідник із Кіровоградщини створив чотириколісний електровеломобіль. Ось як він виглядає та працює

Винахідник із Кіровоградщини Сергій Мельников створив чотириколісний електровеломобіль зі старого велосипеда.

Залишити коментар
Винахідник із Кіровоградщини створив чотириколісний електровеломобіль. Ось як він виглядає та працює

Винахідник із Кіровоградщини Сергій Мельников створив чотириколісний електровеломобіль зі старого велосипеда.

Виготовленню електровеломобіля передувало придбання у 2013 році електровелосипеда «Україна», за допомогою якого чоловік їздив на роботу та у власних справах в Олександрію.

Через рік, маючи вже певний досвід того, як працює велоелектротехніка, Сергій вирішив утілити в життя давню мрію — виготовити триколісний електровеломобіль — щоби було зручніше в користуванні.

Чоловік так прагнув досягти бажаного, що реалізував свій задум лише за тиждень. Однак негода — дощ, сніг, вітер — створювали чималі перешкоди, які доводилося долати Сергію на триколісному засобі пересування без кабіни. Власне, всі ці чинники, врешті-решт, і стали поштовхом до того, щоби чоловік створив новий проєкт — чотириколісний електровеломобіль, обладнаний кабіною.

Головна мета, яку переслідував майстер, — щоб усі елементи конструкції були міцні та водночас легкі. Почав винахідник із того, що зварив несну раму. Виготовлена вона з квадратної труби 40 на 40 міліметрів. Підлога в транспортному засобі — з деревної плити. Зроблено це так, що в разі потреби її можна заміняти частинами.

Лобове скло автомобіля — триплекс, двері обшито монолітним полікарбонатом, бокові вікна — з оргскла. Є механічний склоочищувач.

Транспортний засіб обладнаний лед-фарами зі світлотіньовим кордоном. Ширина машини — 90 см, а важить вона лише 350 кг. Крім водійського, наявне ще одне сидіння, на якому можуть розміститися два пасажири. Пасажирське сидіння легко знімається, а замість нього можна покласти вантаж максимальною вагою 250 кг.

Обігрівання салону поки що відсутнє. Та, як зазначає майстер, навіть, коли на вулиці -15 градусів морозу, у салоні комфортніше, ніж на велосипеді, який з усіх боків обдувається вітрами.

Рухає чудернацьке авто мотор-редуктор 1,5 кВт (60 вольтів). У салоні стоїть спеціальний літій-титанатний акумулятор на 60 вольтів (30 амперів). Максимальна швидкість сягає 45 км/год. Якщо чоловік їде сам, заряду акумулятора вистачає приблизно на 30 км. За рік він наїздив дев’ять тисяч кілометрів.

«За задумом винахідника, електровеломобіль має нагадувати маленький мікроавтобус. Тож він придбав сандвіч-панель, із якої виготовив дах, а для обшивки бокових стін купив пластик жовтого кольору. По-перше, цей колір — улюблений у майстра. Крім того, каже він, за статистикою, автомобілі жовтого кольору рідше потрапляють у дорожньо-транспортні пригоди, ніж, скажімо, червоні.

«Два роки збирав і ще понад рік експериментував і модернізував — підбирав гуму, амортизатори, вилки. На задні колеса ставив амортизатори й від спортивних мотоциклів, і від „Яви“, і від „Уралу“, і від „МТ“. І згодом таки вийшов на оптимальний варіант: електровеломобіль обладнано амортизаторами від мотоцикла „Урал“. У підвісці також використано амортизаційні стійки від „Жигулів“, пружини підвіски кабіни — від автомобіля МАН, колеса — від мопеда „Верховина“ з підсилювачами. Одне слово, мені довелося добре помізкувати та перебрати купу запчастин, перш ніж з’явився кінцевий результат», — розповів Сергій Мельников.

За словами доморощеного автобудівельника, коштував його транспорт приблизно 80 000 грн.

Використовує такий транспортний засіб його власник не лише для поїздки на роботу, а й для домашніх господарських справ. Якщо необхідно перевезти вантаж, знімає заднє сидіння та на його місце лягає, скажімо, кілька мішків трави. А якщо треба перевезти об'ємніші чи важчі речі, ще й причіп-трансформер чіпляє. Його одним поворотом дишля можна перетворити на побутову тачку.

У тому, що електровеломобіль — вигідна та практична річ, переконалися інші жителі села Приютівки в Олександрійському районі, де живе винахідник. Надихнувшись прикладом Сергія, ще кілька земляків купили електровелосипеди, а дехто — електросамокати

Нині винахідник мріє про переобладнання в електроавтомобіль власного автомобіля «Запорожець». Ідея є, деякі напрацювання — теж. Тепер головне за фінансовою частиною питання. Але це майстра не зупинить.

ЛуАЗ розпочинає виробництво електрокара. Ось що відоімо про український електро-пікап
ЛуАЗ розпочинає виробництво електрокара. Ось що відоімо про український електро-пікап
По темi
ЛуАЗ розпочинає виробництво електрокара. Ось що відоімо про український електро-пікап
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Як фінтех-стартап запартнерився з ритейлером eStore та популярною криптобіржей

Історія про bill_line та checkout-сторінку

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Черкаський винахідник створив водоплаваючий трактор, який може перевозити 5 пасажирів та 650 кг вантажу. В планах майстра - адаптувати трактор для потреб ЗСУ
Черкаський винахідник створив водоплаваючий трактор, який може перевозити 5 пасажирів та 650 кг вантажу. В планах майстра - адаптувати трактор для потреб ЗСУ
Черкаський винахідник створив водоплаваючий трактор, який може перевозити 5 пасажирів та 650 кг вантажу. В планах майстра - адаптувати трактор для потреб ЗСУ
Криворізький майстер своїми руками зібрав гоночний болід потужністю 124 кінські сили: фото, відео
Криворізький майстер своїми руками зібрав гоночний болід потужністю 124 кінські сили: фото, відео
Криворізький майстер своїми руками зібрав гоночний болід потужністю 124 кінські сили: фото, відео
ТОП-5 моделей електрокарів за версією Uklon
ТОП-5 моделей електрокарів за версією Uklon
ТОП-5 моделей електрокарів за версією Uklon
Киянин зібрав суперпотужний повербанк для ТрО та сконструював модульні «акумулятори-LEGO» для ЗСУ. У планах — конкурент Delfast та ELEEK
Киянин зібрав суперпотужний повербанк для ТрО та сконструював модульні «акумулятори-LEGO» для ЗСУ. У планах — конкурент Delfast та ELEEK
Киянин зібрав суперпотужний повербанк для ТрО та сконструював модульні «акумулятори-LEGO» для ЗСУ. У планах — конкурент Delfast та ELEEK
Киянин Стас Волна до війни займався виробництвом, ремонтом і переобладнанням електротранспорту. У воєнний час його профіль діяльності трохи змінився ― чоловік робить унікальні модульні повербанки для військових, які можна з’єднувати як конструктор і які точно не будуть зайвими й у мирному житті. А нещодавно Станіслав із партнерами розробили суперпотужний непромокальний повербанк для столичної тероборони, аналогів якому в Україні поки що немає. Винахідник розповів dev.ua про свої винаходи та перспективи їхнього застосування.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.