💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Як милий карпатський домовик Хованець переконав своїх творців перетворити проєкт для портфоліо на розробку повноцінної гри Hovanets, The Keeper of the Enchanted Tree

Українська команда розробників 4More Games працює над грою Hovanets, The Keeper of the Enchanted Tree в сеттингу карпатської казки. Проєкт бере участь в Indie Cup Ukraine’23.

dev.ua поспілкувався з Катериною Щоткіною, гейм-дизайнеркою 4More Games, і дізнався подробиці про гру та команду, яка її створює.

Залишити коментар
Як милий карпатський домовик Хованець переконав своїх творців перетворити проєкт для портфоліо на розробку повноцінної гри Hovanets, The Keeper of the Enchanted Tree

Українська команда розробників 4More Games працює над грою Hovanets, The Keeper of the Enchanted Tree в сеттингу карпатської казки. Проєкт бере участь в Indie Cup Ukraine’23.

dev.ua поспілкувався з Катериною Щоткіною, гейм-дизайнеркою 4More Games, і дізнався подробиці про гру та команду, яка її створює.

Про гру

«Хованець» розробляється в жанрі point and click adventure. Гравець керує Хованцем — одним із численних підвидів домовика в міфології бойків і гуцулів. Це здебільшого добрий дух, який опікується хатою та добробутом.

Герой на початку гри опиняється сам на сам із покинутою оселею, яка розташована всередині велетенського дерева.

«Хованець — новачок, він тільки-но вилупився з яйця. Але має взяти на себе опіку над цією оселею, а також над самим деревом, яке поволі помирає. Тобто гравцеві доведеться мати до справи одночасно з двома викликами, які пов’язані між собою — відновити екосистему дерева та повернути до належного стану помешкання», — розповіла Катерина Щоткіна.

У процесі дослідження та відновлення гравець разом із Хованцем дізнається, що саме трапилося з Деревом і ким були його мешканці.

За словами гейм-дизайнерки проєкту, ідея створення цієї гри виникла в межах GameDev Camp.

«Наприкінці літа нас зібралася четвірка незнайомих між собою людей, які мали дуже швидко вигадати ідею гри, а потім так само швидко перетворити цю ідею на робочий прототип. Ідей було багато, але врешті-решт перемогла ідея дерева, яким опікується дивна казкова істота», — розповідає Катерина. «Гадаю, певну роль тут відіграла специфіка моменту. Ми всі з України, частина команди втратила свої домівки під час війни. Тому ідея відновлення — і світу загалом, і особистого простору — носилася в повітрі».

Головний герой гри. Зображення

Розробниця вважає, що українська культура дає багатий вибір можливих казкових, міфологічних антуражів для ігор. І обраний карпатський регіон «може здаватися дещо тривіальним».

«Цікаво було б мати гру, збудовану на шахтарській міфології Донбасу чи на змішаній традиції Північного Причорномор’я, або на казковому світі українського Полісся (не самою ж „Лісовою піснею“ все обмежується). Але нагадаю, часу для розробки ідеї в нас було обмаль, тому доводилося обирати те, що ми знали найкраще», — пояснює Катерина Щоткіна.

Вона зізнається, що тоді команда в той момент ще не ставила перед собою завдання зробити гру — вони сподівалися покращити свої портфоліо та набратися досвіду. Але плани на проєкт «швидко змінилися».

«Напевно, нам поталанило один з одним — ми зуміли доволі швидко сформуватися як команда. Зіграла роль дуже позитивна атмосфера GameDev Camp, де ми отримали підтримку і професійну, і просто дружню. Можливо, спрацювала магія наших художників — вони створили навдивовижу милого головного героя та фантастичні інтер’єри», — говорить представниця 4More Games.

Про розробників

За словами Катерини, наразі в команді четверо людей, «прожитковий мінімум» для гри.

  • Катерина Щоткіна — гейм-дизайнерка та наративна дизайнерка.
  • Наталя Чернобривець — 2D-художниця.
  • Катерина Бабич — 3D-художниця.
  • Назар Піньонжик — Unity developer.

«Ми більш-менш „перекриваємо“ більшість задач, але, звісно, для такого проєкту, який у нас вимальовується, рук не вистачає (їх, утім, завжди не вистачає), і кожен із нас виконує купу додаткових завдань», — каже розробниця.

Вона закликала долучитися до розробки VFX-, Sound- та UI-дизайнерів, які «могли б допомогти на волонтерських засадах» заради досвіду роботи в дружній (але вимогливій) атмосфері та задля поповнення портфоліо гарним зразком.

Команда 4More Games сформувалася кілька місяців тому, розробники говорять, що не є «ветеранами індустрії». Але й початківцями їх назвати важко — за плечима в кожного є певний досвід, якщо не безпосередньо в розробці ігор, то в галузях, близьких до тих задач, які вони виконують у 4More Games.

«Програміст не вчора написав свій перший рядок коду, 2D-художниця має значний доробок у галузі ілюстрації, 3D-художниця працювала, зокрема, на ігрові проєкти до того, як потрапила до нас, а я — наративний дизайнер зі значним бекграундом у журналістиці та красному письменстві», — пояснює Щоткіна.

Вона говорить, що команду можна назвати початківцями в ігровій індустрії, але не вважає це найбільшою проблемою для їхньої дебютної гри.

Про стан проєкту та плани на майбутнє

Наразі Hovanets, The Keeper of the Enchanted Tree перебуває на ранній стадії розробки. Поки в розробників є одна «цілком робоча локація» із семи запланованих (без враховування деяких сюрпризів, про які розробники поки не можуть розповідати).

У команді планують, що проходження основної лінії гри варіюватиметься в межах 4–4,5 години. Утім, можливі зміни.

«Якщо нам вдасться виконати всі свої плани, цей час може збільшитися коштом додаткових завдань та історій. Але також ми внутрішньо готові за менш сприятливих умов зменшити кількість завдань, чи навіть локацій, і тоді час скоротиться до 3–3,5 години», — говорить гейм-дизайнерка.

Вона додала, що робити цю гру тривалістю менше ніж 3 години нема сенсу — адже за нею стоїть доволі заплутана історія, яку має «розповісти» гравець. За словами розробниці, «казковим референсом» для «Хованця» є інша українська інді-гра Tukoni, яку створили Оксана Була, Олексій Фурман та Олексій Сисоєв.

Також у команді «постійно відчувають присутність» твору «Лісова Пісня» Лесі Українки, яка резонує з їхньою розробкою.

«Якщо ви беретеся до українських міфів, це, мабуть, неминуче. Але гра не має безпосереднього стосунку до твору Лесі Українки. Це швидше про наші особисті культурні контексти», — пояснює Катерина.

На початку грудня команда планує виставити проєкт на платформі itch.io — вона повинна взяти участь у letsplay, який заплановано організаторами GameDev Camp. Там гравці зможуть уперше спробувати гру й допомогти розробникам своїми коментарями та пропозиціями стосовно покращення.

Також незабаром у «Хованця» має з’явитися сторінка в сервісі Steam. Проте назвати дату виходу гри наразі неможливо, і не лише через традиційний для інді-ігор «довгий шлях розробки, не забезпечений гарантованим фінансуванням».

«Проблема глобальна — за тих умов, у які нас поставили, водночас повномасштабна війна та криза ігрової індустрії, горизонт планування стає ще все вужчим і вужчим. Тому ми рухаємося „ривками“», — пояснює Катерина Щоткіна.

За її словами, наразі в розробників є короткостроковий план, який вони намагаються виконати. А вже після цього — запланувати наступний ривок відповідно до ресурсів, які «вдасться зібрати (або зберегти) до того моменту».

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Студія Eternal Games розробляє фентезійну RPG з українським фольклором — Freedom Tower. Над нею працює геймдизайнер Bloober Team
Студія Eternal Games розробляє фентезійну RPG з українським фольклором — Freedom Tower. Над нею працює геймдизайнер Bloober Team
По темi
Студія Eternal Games розробляє фентезійну RPG з українським фольклором — Freedom Tower. Над нею працює геймдизайнер Bloober Team
Українська гра про Голодомор отримала дебютний трейлер та сторінку в Steam
Українська гра про Голодомор отримала дебютний трейлер та сторінку в Steam
По темi
Українська гра про Голодомор отримала дебютний трейлер та сторінку в Steam
«Останній день дитинства» — дебютний трейлер гри Hollow Home про виживання українського хлопчика у місті атакованому росією
«Останній день дитинства» — дебютний трейлер гри Hollow Home про виживання українського хлопчика у місті, атакованому росією
По темi
«Останній день дитинства» — дебютний трейлер гри Hollow Home про виживання українського хлопчика у місті, атакованому росією
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.