👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Студія Eternal Games розробляє фентезійну RPG з українським фольклором — Freedom Tower. Над нею працює геймдизайнер Bloober Team

Українська студія Eternal Games працює над Freedom Tower — текстовою рольовою грою у похмурому всесвіті, натхненному війнами початку XX століття та українським фольклором.

У розробку залучений Олексій Фурман, геймдизайнер з польської студії Bloober Team, який раніше працював у People Can Fly та Frogwares. dev.ua поспілкувався з розробником і в ексклюзивному коментарі отримав несподіваний тизер ще одного цікавого проєкту.

Залишити коментар
Студія Eternal Games розробляє фентезійну RPG з українським фольклором — Freedom Tower. Над нею працює геймдизайнер Bloober Team

Українська студія Eternal Games працює над Freedom Tower — текстовою рольовою грою у похмурому всесвіті, натхненному війнами початку XX століття та українським фольклором.

У розробку залучений Олексій Фурман, геймдизайнер з польської студії Bloober Team, який раніше працював у People Can Fly та Frogwares. dev.ua поспілкувався з розробником і в ексклюзивному коментарі отримав несподіваний тизер ще одного цікавого проєкту.

Як розповів Олексій, він познайомився з командою і почав працювати над Freedom Tower завдяки Gamedev Camp. Це менторська програма для розробників зі Східної Європи, яка тривала з січня по квітень. Під час обговорень розробники дуже швидко зрозуміли, що хотіли б розповісти й поділитися чимось, що вони пережили за останній рік.

«Для мене це завжди було важливо — розповідати про речі, які я пережив сам, або які мене хвилюють — так створювався колись Aftermath VR: Euromaidan та проєкт про подорож Леоніда Каденюка в космос (вважайте, що це прихований анонс — Achievement Unlocked)», — поділився Олексій Фурман

Він додав, що розглядалися різні ідеї, але зрештою вирішили зробити гру про українську боротьбу за незалежність, яка почалася багато сотень років тому, і триває досі.

Про Freedom Tower поки відомо небагато подробиць, вона знаходиться на ранніх етапах розробки, а саме на стадії Pre-Alpha. Проте в проєкту вже є сторінка в Steam, перші скріншоти та геймплейне відео.

Гра розповідає про 17-річного юнака Ореста, який бореться з окупацією рідного краю Чорною Імперією. Гравці дослідять історію його родини та долучаться до підпільної організації Вежа, яка бореться з окупантами.

Розробники називають всесвіт гри похмурим та багатим на ворогів, союзників, різноманітних персонажів та магічних духів. Гравці прийматимуть рішення, які можуть призвести до діалогу, що розкриває лор, або ж обернутися сутичкою.

Олексій описує сеттинг як «зустріч початку XX століття в Україні, робіт Якуба Ружальського й українського фольклору».

«Його [сеттинг] дуже складно описати, але я щасливий, що ми дуже тонко його відчуваємо. Тут фантастичну роботу зробила наша художниця Анна Міхель, яка підійшла до питання як концепт-артистка і як науковиця — вона робила велике (наскільки це можливо в короткі строки) дослідження костюмів й архітектури тих часів», — розповів геймдизайнер

В грі буде розвиток персонажів, які з часом отримуватимуть різні риси. Можна буде обирати, який з них краще підійде для наступної битви.

У Freedom Tower також буде механіка відпочинку — персонажі зможуть відновити енергію та загоїти рани біля містичного Колодязя, що охороняється духом.

За словами Олексія Фурмана, це наративна гра, яка розкриває світ і персонажів через тексти. Вона ґрунтується на діалогах та місіях, також реалізованих через діалоговий інтерфейс. Геймдизайнер говорить, що наразі «гра дуже плинна». 

У Freedom Tower є рольові елементи та кидки, як в D&D та інших подібних системах, а також «крихітний менеджмент ресурсів», який розробники ще будуть допрацьовувати.

«Ми знаходимося в дуже складній точці, тому що зараз дуже багато варіантів, у якому напрямку [гра] може розвиватися далі, і складно визначити такий, що буде правильним з точки зору дизайну, але також з точки зору можливостей невеликої команди», — зізнається Олексій

Наразі в проєкту немає навіть орієнтовної дати виходу. Відомо, що в Freedom Tower буде повна українська локалізація, включно з озвученням.

На нещодавній конференції Games Gathering розробники отримали дуже багато позитивних і корисних відгуків з приводу покращень. Зараз вони «переводять подих», вивчають фідбек і систематизують всю отриману інформацію.

«Було дуже приємно показати гру вживу і побачити як у людей горять очі, коли їм розповідають рідну і релевантну історію», — підсумував Олексій.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
У що грати в серпні 2023 року — календар нових ігор
У що грати в серпні 2023 року — календар нових ігор
По темi
У що грати в серпні 2023 року — календар нових ігор
Розробники української Puzzles For Clef відклали реліз гри
Розробники української Puzzles For Clef відклали реліз гри
По темi
Розробники української Puzzles For Clef відклали реліз гри
Українська гра STONKS-9800 вийшла в ранньому доступі Steam
Українська гра STONKS-9800 вийшла в ранньому доступі Steam
По темi
Українська гра STONKS-9800 вийшла в ранньому доступі Steam
Розробник української Erra: Exordium розповів про створення битви з босом
Розробник української Erra: Exordium розповів про створення битви з босом
По темi
Розробник української Erra: Exordium розповів про створення битви з босом
Українська локалізація в іграх переживає свої найкращі часи. Ось 11 красномовних доказів
Українська локалізація в іграх переживає свої найкращі часи. Ось 11 красномовних доказів
По темi
Українська локалізація в іграх переживає свої найкращі часи. Ось 11 красномовних доказів
Український розробник створює гру про замок у Закарпатті — Karpatia: Order Of The Comet
Український розробник створює гру про замок у Закарпатті — Karpatia: Order Of The Comet
По темi
Український розробник створює гру про замок у Закарпатті — Karpatia: Order Of The Comet
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.