Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Марія БровінськаРобота
28 травня 2025, 14:23
2025-05-28
Ексспівробітник Google пропонує $2000 тому, хто допоможе йому знайти роботу. Українські айтівці вже давно практикують такий підхід
Колишній маркетолог із Google намагається знайти нову роботу у світі, який накрило хвилею ШІ, і вирішив підійти до цього творчо. Він розповсюджує саморобні листівки, у яких пропонує $2000 кожному, хто допоможе йому працевлаштуватися.
Колишній маркетолог із Google намагається знайти нову роботу у світі, який накрило хвилею ШІ, і вирішив підійти до цього творчо. Він розповсюджує саморобні листівки, у яких пропонує $2000 кожному, хто допоможе йому працевлаштуватися.
Як пише San Francisco Standard, Філіппу Рьосслеру 41 рік, він родом із Баварії. Працював у Google за контрактом і був звільнений у липні минулого року. За 10 місяців він подався на десятки вакансій, отримав безліч рекомендацій від знайомих, але попри 12-річний досвід у топових ІТ-компаніях світу — усе дарма: резюме ніби зникають у порожнечі. На одну з вакансій старшого маркетолога, на яку він подавався, претендували 2800 осіб.
Тоді Філіп вирішив просувати себе як продакт, використовуючи маркетингові прийоми. «Я — це бренд», — пояснив він свою стратегію. Щоб вирізнитися серед кандидатів, які надсилають супровідні листи, згенеровані ШІ, він додав людяності: почав розклеювати листівки зі своєю фотографією на зупинках — у надії, що його помітить менеджер, який шукає фахівця з маркетингу.
Жителі Сан-Франциско виклали історію на Reddit, але там Рьосслера висміяли за щирість і дизайн флаєра: «Жахливий дизайн для людини з маркетингу». Дехто вважав це показухою або навіть шахрайством, хоча QR-код дійсно веде на його профіль у LinkedIn. Сам Філіп каже, що спочатку читав коментарі, але згодом перестав — мовляв, така критика не надихає, а ховатися за анонімними ніками легко.
Утім, ідея спрацювала. Минулого тижня один працівник великої компанії пообіцяв дати йому рекомендацію. Він сам був без роботи 15 місяців і щиро співчуває маркетологу. А від запропонованої премії відмовився.
Українські айтівці нерідко пропонують бонус тому, хто допоможе знайти роботу. Зокрема, Senior AQA Engineer Олександр Сотніченко пропонував рекрутерам, що допоможуть йому знайти роботу, винагороду в розмірі $1000. А колишній кофаундер стартапу Adsme запропонував рекрутерам винагороду в $2500 і дуже швидко знайшов роботу.
«Я сприймаю це як обман». Senior-розробник відмовився від офера, пропрацювавши в компанії два дні. Тепер він шукає нову роботу й готовий заплатити $1000 тому, хто допоможе