Senior AQA Engineer Олександр Сотніченко пропонує рекрутерам, що допоможуть йому знайти роботу, винагороду в розмірі $1000.
«Заплачу рекрутеру $1000 за прийнятий офер. Це незвичайна пропозиція, а хочу отримати офер в короткий термін. Зараз закінчується мій контракт, і я готовий до нових викликів», — пояснив мотивацію такого вчинку айтівець.
Олександр додав, що має понад шість років досвіду в QA та автоматизації тестування, спеціалізується на створенні систем автоматизації тестування з нуля.
«Що я пропоную? Створення та впровадження систем тестування з нуля для веб, мобільних та бекенд систем. Оптимізація процесів та методологій для підвищення ефективності команд. Лідерство та менторинг молодших спеціалістів для покращення загальної продуктивності команди», — деталізував кандидат свої вміння.
Також Олександр ще раз пояснив, звідки виникла ідея такого формату співпраці із рекрутерами.
«Чому я вирішив заплатити рекрутеру за офер? Я великий фанат спорту, і у топових спортсменів завжди є агент, завдання якого — пропонувати свого підопічного в різні клуби й підписувати його на найкращі умови (агент заробляє фіксовану суму + %). Тому, у форматі пілотного спортсмена/спеціаліста, я пропоную себе. Рекрутери, які зацікавлені, прошу відписати в особисті повідомлення для узгодження умов співпраці — вказуйте, що ви зацікавлені в цьому», — зазначив він.
Нагадаємо, це вже не перша історія, коли айтівці пропонують чималі гроші за допомогу у пошуку роботи. Нещодавно колишній кофаундер стартапу Adsme запропонував рекрутерам винагороду в $2500 і дуже швидко знайшов роботу. Втім, чи з допомогою фахівця і обіцяної оплати, чи ні, він не розкриває.
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти.
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка.
«Єдина команда, якою я буду керувати в росії, буде команда бомбардувальників». Як польська IT-компанія намагалася захантити українську рекрутерку для роботи з рф
Українська IT-рекрутерка Олена Ярнова розповіла в LinkedIn історію про те, як польська IT-компанія намагалася зробити їй пропозицію з роботи. Проте в ній було кілька неприпустимих для неї умов.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі