💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
4 липня 2023, 09:31
2023-07-04
Український розробник створює гру про замок у Закарпатті — Karpatia: Order Of The Comet
Розробник з України Дмитро Данілов працює над грою Karpatia: Order Of The Comet, дія якої відбувається в Закарпатській області. Проєкт створюється у жанрі містичної головоломки від першої особи, з фокусом на дослідження та розслідування таємниць.
У Karpatia: Order Of The Comet гравці отримують загадкове завдання від незнайомця і потрапляють у круговорот подій довкола древньої книги та організації «Орден Комети». Головному герою гри доведеться розкрити таємницю книги та зупинити Орден.
Гра цікава тим, що ці події відбуватимуться на території українського замку Паланок, який розташований у Мукачево на Закарпатті. За словами Данілова, який самотужки працює над проєктом, він використовував технологію фотограмметрії, щоб точніше відтворити архітектуру та околиці замку.
Серед інших особливостей виділяється розгалужена система рішень, які матимуть вплив на події гри й можуть призводити до несподіваних наслідків. Розробник також обіцяє цікаві телефонні розмови із загадковим клієнтом, який може дати підказку або ж направити на хибний шлях. Це нагадує переговори по рації в іншій популярній інді-грі Firewatch.
Наразі Karpatia: Order Of The Comet має лише приблизне вікно релізу — 2024 рік. У гри є сторінка в Steam, де вказана наявність української (а також чомусь російської) мови.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.