👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Розробник української Erra: Exordium розповів про створення битви з босом

Розробник з української студії Fair Pixel під ніком «Alien Max» поділився подробицями про створення босфайту в грі Erra: Exordium. Його концепція була створена, ще у 2018 році, а перші прототипи з’явилися в 2020.

Залишити коментар
Розробник української Erra: Exordium розповів про створення битви з босом

Розробник з української студії Fair Pixel під ніком «Alien Max» поділився подробицями про створення босфайту в грі Erra: Exordium. Його концепція була створена, ще у 2018 році, а перші прототипи з’явилися в 2020.

Як розповів Alien Max у своєму блозі на порталі kutok.io, по лору цей бос — машина, що була створена для захисту кордонів. Вона має на борту багато зброї: дрони камікадзе, декілька видів ракет, потужні міни. По суті, це бос-гелікоптер — одне з гейм-дизайнерських кліше, характерне для старих ігор. Але в Fair Pixel постаралися зробити його оригінальним.

За словами розробника, найдієвіший спосіб нанести якомога більше пошкоджень — обернути зброю боса проти нього. Але спершу потрібно маневрувати на арені, намагаючись не попасти під великий арсенал атак машини. Битва має кілька етапів і різні хвилі.

«Поливання вогнем, ми це називаємо „праска“. Ракетний удар, ми це називали „скайфол“, але зараз це „хаймарс“», — перелічує види атак Alien Max

За його словами, між першим прототипом та днем, коли розробники повернулись до закінчення арени — пройшло кілька років. За цей час було переписано до 40% старого коду.

На останок Alien Max поділився думками, щодо створення таких битв. Він вважає, що це складний та важкий процес, але він дає гравцям різноманітність та емоційну криву. На думку розробника, під час створення різних етапів босфайту, важливо не забувати про стан, у якому гравець може трохи перепочити та поповнити ресурси.

Erra: Exordium — це пригодницький 2D-екшн у сеттингу дизельпанку, який базується на шумеро-аккадській міфології. Протагоністом виступає вчений, який зумів обдурити смерть і тепер бореться проти армії повсталих мехатронів. 

Гра перебуває у ранньому доступі Steam, її фінальну версію планують випустити до початку осені. Розробник у своєму дописі наголошує, що в Україні проєкт має вдвічі меншу ціну, ніж для інших регіонів. Erra: Exordium має українську текстову локалізацію.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Як молода українська Campfire Studio випустила 3 гри за 15 місяців. Інтервю з розробниками про реліз нового проєкту успіх My Dream Setup та плани
Як молода українська Campfire Studio випустила 3 гри за 15 місяців. Інтерв’ю з розробниками про реліз нового проєкту, успіх My Dream Setup та плани
По темi
Як молода українська Campfire Studio випустила 3 гри за 15 місяців. Інтерв’ю з розробниками про реліз нового проєкту, успіх My Dream Setup та плани
Українська локалізація в іграх переживає свої найкращі часи. Ось 11 красномовних доказів
Українська локалізація в іграх переживає свої найкращі часи. Ось 11 красномовних доказів
По темi
Українська локалізація в іграх переживає свої найкращі часи. Ось 11 красномовних доказів
Українська художниця показала як би міг виглядати перший «Відьмак» на Unreal Engine 5
Українська художниця показала, як би міг виглядати перший «Відьмак» на Unreal Engine 5
По темi
Українська художниця показала, як би міг виглядати перший «Відьмак» на Unreal Engine 5
Українські розробники This Land Is My Land анонсували нову гру. Це буде PvEvP шутер у дусі Hunt: Showdown
Українські розробники This Land Is My Land анонсували нову гру. Це буде PvEvP шутер у дусі Hunt: Showdown
По темi
Українські розробники This Land Is My Land анонсували нову гру. Це буде PvEvP шутер у дусі Hunt: Showdown
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.