Друга частина була анонсована ще у 2008 році, але перезапуск і повноцінна розробка стартували лише в 2017-му. До проєкту повернувся знаменитий розробник Мішель Ансель, який створив першу гру.
Оновлена Beyond Good and Evil 2 має стати дуже амбіційним пріквелом з відкритим всесвітом. Гра фокусується на подорожі численними зоряними системами, з можливістю приземлитися на будь-яку планету, які мають дійсно дивовижні розміри. Щось схоже реалізували розробники No Man’s Sky.
Щоб світи не були схожі одне на одного і їхні простори було справді цікаво досліджувати, розробники звернулися до інструментів процедурної генерації, а також залучили аутсорс-компанії для наповнення планет контентом.
Але схоже, що такі амбіції завели проєкт у виробниче пекло. У 2020 році Ансель був вимушений знову покинути BG&E 2. Розробники стали все менше говорити про гру, останній великий показ відбувся аж 4 роки тому. Періодично з’являються чутки, що проєкт був скасований, але офіційних підтверджень від Ubisoft поки не було.