👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Beyond Good and Evil 2 переслідують нещастя — помер креативний директор гри Еміль Морель

Ігровий дизайнер Ubisoft, який лише нещодавно заступив на посаду креативного директора Beyond Good and Evil 2, помер у віці 40 років. Трагічну звістку повідомили колеги, які висловили співчуття на LinkedIn.

Залишити коментар
Beyond Good and Evil 2 переслідують нещастя — помер креативний директор гри Еміль Морель

Ігровий дизайнер Ubisoft, який лише нещодавно заступив на посаду креативного директора Beyond Good and Evil 2, помер у віці 40 років. Трагічну звістку повідомили колеги, які висловили співчуття на LinkedIn.

Причина смерті Еміля не називається, журналісти PC Gamer звернулися за коментарем до Ubisoft. Він став креативний директором лише в лютому цього року, у результаті кадрових перестановок в Ubisoft Montpellier. Зміни були викликані трудовим розслідуванням щодо високого рівня вигорання та лікарняних в студії. 

«Еміль дуже пишався Beyond Good and Evil 2, Space Monkeys і своїми товаришами по команді. Нам його дуже не вистачатиме», — написав колишній наративний директор гри Габрейль Шрагер

Продюсер Ubisoft Montpellier Грег Ермітант додав, що Морель був чудовим і добрим партнером протягом усіх років праці в Ubisoft. Він висловив вдячність за працю над багатьма проєктами.

Згідно з профілем на LinkedIn, Еміль Морель приєднався до Ubisoft у 2009 році, де працював над такими іграми, як: The Adventures of Tintin і Rayman Legends. До цього він майже чотири роки працював в студії Eden Games, і доклав руку до дизайну Alone in the Dark та Test Drive Unlimited 2.

«Будьте певні, ми продовжимо вашу роботу», — додав Ермітант

Проблемна розробка Beyond Good and Evil 2

Друга частина була анонсована ще у 2008 році, але перезапуск і повноцінна розробка стартували лише в 2017-му. До проєкту повернувся знаменитий розробник Мішель Ансель, який створив першу гру.

Оновлена Beyond Good and Evil 2 має стати дуже амбіційним пріквелом з відкритим всесвітом. Гра фокусується на подорожі численними зоряними системами, з можливістю приземлитися на будь-яку планету, які мають дійсно дивовижні розміри. Щось схоже реалізували розробники No Man’s Sky.

Щоб світи не були схожі одне на одного і їхні простори було справді цікаво досліджувати, розробники звернулися до інструментів процедурної генерації, а також залучили аутсорс-компанії для наповнення планет контентом.

Але схоже, що такі амбіції завели проєкт у виробниче пекло. У 2020 році Ансель був вимушений знову покинути BG&E 2. Розробники стали все менше говорити про гру, останній великий показ відбувся аж 4 роки тому. Періодично з’являються чутки, що проєкт був скасований, але офіційних підтверджень від Ubisoft поки не було.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Ubisoft анонсувала свою першу гру на блокчейні
Ubisoft анонсувала свою першу гру на блокчейні
По темi
Ubisoft анонсувала свою першу гру на блокчейні
У бета-версії Ubisoft Connect зявилася підтримка української мови інтерфейсу
У бета-версії Ubisoft Connect з’явилася підтримка української мови інтерфейсу
По темi
У бета-версії Ubisoft Connect з’явилася підтримка української мови інтерфейсу
Ігрова компанія Ubisoft перерахувала 200 000 євро на на гуманітарні потреби в Україні
Ігрова компанія Ubisoft перерахувала 200 000 євро на на гуманітарні потреби в Україні
По темi
Ігрова компанія Ubisoft перерахувала 200 000 євро на на гуманітарні потреби в Україні
Ubisoft розробляє штучний інтелект Ghostwriter який замінить сценаристів і буде сам писати діалоги
Ubisoft розробляє штучний інтелект Ghostwriter, який замінить сценаристів і буде сам писати діалоги
По темi
Ubisoft розробляє штучний інтелект Ghostwriter, який замінить сценаристів і буде сам писати діалоги
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше. Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.