💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Микита КазимировGameDev
21 вересня 2022, 18:38
2022-09-21
ПК-версія обожнюваної багатьма Bloodborne все ж існує? Здається, її просто не встигли випустити
Bloodborne — один з головних і улюблених у народі ексклюзивів PlayStation, про ПК-порт якого мріє багато хто. Тільки ось ніяк гра до комп’ютерів дістатися не може. Але здається, що ПК-версія таки існує, просто її не встигли випустити.
Інформацією поділився блогер Ленс МакДональд. Він спеціалізується на розборах ігор FromSoftware, у яких вистачає секретів та цікавих особливостей.
Своїми думками він поділився у Твіттері у відповідь на пост, що пов’язаних з Bloodborne новин краще не чекати. Інформацію щодо цього висловив інсайдер Джефф Грабб. Він повідомив, що FromSoftware дуже зайнята підтримкою свого останнього на даний момент хіта — Elden Ring. А ігровий рушій студії занадто заплутаний і складний, щоб швидко зробити на основі Bloodborne ПК-порт і ремастер для PlayStation 5.
МакДональд спростував цю інформацію. Він повідомив, що для підтримки грою 60 кадрів на секунду потрібно додати лише два рядки коду. А сам рушій не такий вже й складний. Тому Sony, якій і належать права на Bloodborne, може все зробити самостійно, без допомоги FromSoftware.
І виявилося, що Japan Studio, яка займалася розробкою Bloodborne разом з FromSoftware, навіть встигла зробити версію гри, яка запускається та стабільно працює на Windows 7. На жаль, зробила вона її незадовго до свого закриття у 2021 році, тому публіка так і не побачила підсумків.
Але тепер всі робочі білди Japan Studio належать Sony. Цілком ймовірно, що десь серед архівів компанії залишився жорсткий диск із ПК-версією Bloodborne. Або студія сама вже займається випуском гри в Steam, як вона робить з багатьма своїми релізами останнім часом.
Сам МакДональд упевнений, що Sony не забула про Bloodborne. Але численним сумнівним чуткам щодо цієї гри краще не вірити.
Bloodborne — це хардкорний екшн 2015 року, який свого часу став головним ексклюзивом PlayStation 4. Гра розповідає про події у місті Ярнам, яке вразила загадкова епідемія, перетворююча всіх на монстрів. Гравець у ролі мисливця повинен розібратися з усіма секретами Ярнаму, які й наполовину не такі прості, як здаються, щоб вічне полювання в місті нарешті закінчилося.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.