Промо на dev.uaРобота
4 липня 2025, 15:59
2025-07-04
Керівник BORISSTUDIO Нерсес Саркісян про те, як розвивати компанію та команду
За кожною успішною дизайн-студією стоїть не просто команда, а лідер, який щодня тримає фокус на цілі, ухвалює рішення, бере відповідальність і водночас дбає про людей. Засновник і керівник студії дизайну інтер’єру та ремонту під ключ BORISSTUDIO Нерсес Саркісян розповідає про те, що його надихає, свій стиль управління та принципи роботи, які розвивають компанію.
За кожною успішною дизайн-студією стоїть не просто команда, а лідер, який щодня тримає фокус на цілі, ухвалює рішення, бере відповідальність і водночас дбає про людей. Засновник і керівник студії дизайну інтер’єру та ремонту під ключ BORISSTUDIO Нерсес Саркісян розповідає про те, що його надихає, свій стиль управління та принципи роботи, які розвивають компанію.
— Що у вашій роботі надихає найбільше?
Понад усе мене надихає результат роботи. Це — і задоволені замовники, і здані проєкти під ключ, і покращення й удосконалення робочих процесів.
— Як ви б схарактеризували себе як керівника?
Повне делегування всіх задач підрозділам компанії — це не про мене. Мені подобається заглиблюватися у процеси, аналізувати та покращувати їх. Адже результат роботи студії — насамперед моя відповідальність. Постійно шукаю, що можна оптимізувати та вдосконалити, щоб рухати компанію вперед.
Так, можу бути жорстким та безкомпромісним, коли йдеться про якість. Але водночас із цим завжди підтримую кожного співробітника, надаю допомогу, коли вона потрібна. Моя задача як керівника полягає не лише у прийнятті рішень, а й у створенні атмосфери, що дозволяє кожному члену команди розкрити свій потенціал та досягти високих результатів.
— Ви говорите, що контролюєте всі робочі процеси. Звідки берете сили на це?
Я по-справжньому люблю те, чим займаюся. Сам процес приносить задоволення і надає сил. А ще постійно підтримую високий рівень своєї внутрішньої енергії, адже вважаю, що вона — найважливіший ресурс.
— Як ви підтримуєте професійний розвиток своєї команди?
У цьому дуже важливий комплексний підхід. По-перше, це постійний доступ до інструментів для професійного й особистого розвитку співробітників. Для них регулярно проводяться вебінари, тренінги та майстер-класи. Дизайнери й архітектори тісно співпрацюють із виконробом і керівником напряму меблів на замовлення. Вони ставлять питання й отримують зворотний зв’язок, щоб краще розуміти технічні моменти, які допомагають при розробці дизайн-проєктів.
По-друге, відкритість і відсутність бюрократії. Кожен співробітник може напряму звернутися до мене, висловити свою думку, запропонувати ідеї, що допоможуть розвитку компанії. Я ціную ініціативність і надаю повну свободу дій.
По-третє — можливості для кар’єрного зростання. Це не гучні обіцянки з описів вакансій, а факт — чотири із шести людей, які очолюють різні напрями компанії, виросли зі спеціалістів до керівників відділів. Вони давно працюють зі мною, в середньому від 4 до 10 років.
— За якими ключовими принципами будуються робочі процеси в компанії?
Клієнтоорієнтованість. Головна ціль студії — задоволений замовник. Щоб досягти цієї мети, важливі відкритість і чесність до нього, і, звичайно ж, якість послуг.
Робота на результат. У BORISSTUDIO не вийде просто «відсидітися», імітуючи робочий процес. І людей у команду я підбираю відповідних. Це справжні професіонали, які люблять свою роботу та працюють на результат, постійно розвиваються та вдосконалюються в роботі.
Фокус. Потрібно тримати фокус на важливих речах. Насамперед це робота, організація та розвиток команди, контроль якості та покращення сервісу. І необхідно правильно розставляти пріоритети — від найважливіших до менш важливих задач.
— Як ви обираєте, кого брати в команду?
Для мене важливо, щоб людина справді любила те, чим займається. Не просто мала відповідні навички, а «горіла» своєю справою. І щоб у неї були амбіції, цілі стосовно кар’єрного зростання — саме вони формують мотивацію для подальшого розвитку.
Серед інших особистих якостей виділив би відповідальність та дисциплінованість, бажання розвиватися — і як спеціаліст, і як особистість. Таких співробітників я підтримую всіма можливими способами. Людина має бути нетоксичною та командним гравцем. Адже ми працюємо задля спільного результату і важливо чути одне одного, підтримувати.
— На вашу думку, яким має бути хороший керівник?
Хороший керівник має вміти досягати результатів, активно займатися саморозвитком і трансформацією себе як особистості — у першу чергу він має мотивувати людей своїм особистим прикладом. А ще бути вимогливим і до себе, і до команди.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Як скласти ідеальне IT-резюме для іноземного роботодавця: поради кар'єрної консультантки
Кар'єрна консультантка Юлія Шишенко в LinkedIn зауважила, що часто отримує запит від українських кандидатів із проханням створити резюме для конкретної країни. «Дуже часто кандидати вірять, що у конкретних країнах є власні суворі вимоги до резюме, і кандидату без них відмовлять, навіть якщо він підходить на вакансію», — повідомляє вона.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі