Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо

Деякі японські IT-компанії наймають працівників в Україні, щоб підтримувати їх, поки їхня країна бореться проти росії, пише Asahi.com.

Залишити коментар
Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо

Деякі японські IT-компанії наймають працівників в Україні, щоб підтримувати їх, поки їхня країна бореться проти росії, пише Asahi.com.

Наприклад, 40-річний Костянтин Чвиков, який родом з України, з травня працює в токійській IT-компанії i3DESIGN Co., яка підтримує компанії в їхній цифровій трансформації.

Він займається підбором інженерів в Україні.

Чвиков отримав заявки від 50 людей, коли розміщував роботу на місцевому вебсайті пошуку роботи.

За його словами, він вирішив продовжити роботу із сімома з них.

Історія Костянтина

Чвиков жив у Харкові, де точилася запекла війна.

Він керував компанією з дизайну вебсайтів разом зі своєю дружиною-японкою Ізумі (38 років).

Спираючись на підтримку батьків Ізумі, вони приїхали до Японії наприкінці березня та приєдналися до i3DESIGN.

Костянтин Чвиков, який курує рекрутингом українців у японській ІТ-фірмі i3DESIGN Co., та його дружина Ізумі в офісі в токійському районі Сібуя 

За збігом обставин він колись працював у її місцевій філії в Харкові.

Більшість з 15 її місцевих співробітників після вторгнення шукали притулку в західній частині України або в сусідніх країнах.

Однак вони продовжують працювати віддалено, використовуючи свої сили ІТ-фахівців, які допомагають працювати будь-де, де є доступ до інтернету.

«Ми хочемо підтримувати їх не тимчасово, а на постійній основі», — сказав Йоічіро Шиба, президент i3DESIGN. «В Україні багато талановитих людей, і вони також приносять позитивний ефект для нашого зростання».

Чвиков зазначив, що кількість проєктних замовлень зі Сполучених Штатів і Європи зменшується.

Є також побоювання, що компанії можуть вийти з України на тлі тривалого вторгнення росії.

Замовлення з Японії

Інші компанії також розміщують оголошення про роботу в Японії.

Next Age Inc., що базується в Осаці, доручає вебдизайн декільком компаніям в Україні.

З березня вона довірила їм 11 проєктів на суму понад 3 мільйони єн (22 500 доларів).

«Ми можемо підтримати їх, незалежно від відстані», — сказав президент Дайсаку Йосімура.

В’ячеслав Колпаков, який керує компанією на замовлення Next Age, сказав, що Японія є новим ринком для його компанії, яка співпрацює з багатьма європейськими фірмами.

Токійська компанія PJ-T&C, яка займається вебдизайном та іншою технічною роботою, придбала програмне забезпечення, розроблене українськими інженерами.

У червні Yahoo Japan Corp., Line Corp і п’ять інших ІТ-компаній спільно провели семінар із працевлаштування для українських евакуйованих айтішників, щоби прискорити підтримку всієї галузі.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Айтішник розробив та створив болід власноруч.

Дивіться на каналі dev.ua тест-драйв спорткара.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.