💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
13 грудня 2023, 10:23
2023-12-13
CEO Epic Games назвав умову, за якої Fortnite може вийти на Steam Deck від Valve
Головний виконавчий директор Epic Games Тім Свіні дав інтерв’ю з нагоди перемоги компанії за антимонопольним позовом до Google. В ньому він зокрема зачепив можливість нативної підтримки на Steam Deck своєї найпопулярнішої гри Fortnite.
За словами Свіні, проблемою є те, що Steam Deck працює на Linux, а також наразі відносно невелика кількість проданих портативних консолей від Valve.
«Якби у нас було ще кілька програмістів. Це проблема Linux. Мені подобається апаратне забезпечення Steam Deck. Valve проробили там дивовижну роботу; я б хотів, щоб вони дісталися до десятків мільйонів користувачів, і тоді дійсно було б сенс підтримувати її», — розповів CEO Epic порталу The Verge.
В цьому інтерв’ю він також згадував Steam у контексті зростання аудиторії власного цифрового магазину ігор — Epic Games Store.
«Epic Games Store — це невимовна історія успіху на задньому плані. З моменту його запуску у 2018 році ми маємо 80 мільйонів активних користувачів щомісяця. У Steam — 120 мільйонів, тож ми швидко їх наздоганяємо!», — вважає Свіні. Він додав, що «у Fortnite зараз більше одночасних користувачів, ніж у всіх іграх Steam разом узятих».
Крім цього очільник Epic Games анонсував «кардинальні зміни, які підуть на користь усім розробникам». За його словами, їх варто очікувати в найближчі кілька років.
В листопаді Valve заявила, що продала вже «кілька мільйонів» Steam Deck. За оцінками, мова може йти про 3-4 мільйони консолей. Компанія також анонсувала оновлені версії «портативок» — Steam Deck OLED з 1 TB пам’яті. Проте повноцінна Steam Deck 2 з’явиться лише за кілька років.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.