Грузинський стартап Phubber пропонує українським дизайнерам продавати колекції через свій додаток. Десятки брендів уже долучилися
Грузинський стартап Phubber пропонує українським дизайнерам продавати свої колекції через міжнародний застосунок.
Грузинський стартап Phubber пропонує українським дизайнерам продавати свої колекції через міжнародний застосунок.
Грузинський стартап Phubber пропонує українським дизайнерам продавати свої колекції через міжнародний застосунок.
Phubber — грузинський sustainable-fashion стартап. На українському ринку застосунок планували представити в березні, але почалася війна. «Наша українська команда запропонувала зробити спільний дзвінок. Вони сказали, якщо Airbnb та інші платформи допомагають Україні, то Phubber також зможе! Ми зрозуміли, що маємо потужний інструмент у наших руках і можемо зробити свій внесок, допомогти Україні. Ми можемо стати мостом між грузинами та українцями, допомогти та підтримати їх. Так з`явилася ідея проєкту 4UA» — розповіла ELLE Анано Долаберідзе, співзасновниця Phubber.
Проєкт 4UA складається з трьох напрямів:
Перший етап — «Купуйте українське» — націлений допомогти українським брендам вийти на нові ринки, починаючи з Грузії. Так українська fashion-індустрія матиме шанс розвиватися навіть під час війни. Всі витрати на логістику та рекламу Phubber бере на себе, щоб мотивувати аудиторію додатка купувати речі українського виробництва. До проєкту вже долучилися 38 українських брендів.