💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Вікторія ГорбікТаке життя
27 червня 2022, 13:37
2022-06-27
Cyberpunk 2077 тестували джуни, намагаючись виконати квоти. Інсайти з компанії-підрядника
Після запуску Cyberpunk 2077, видавця CD Projekt Red звинувачували у великій кількості багів, знайдених у грі. За даними YouTube-каналу Upper Echelon Gamers, основна причина цього полягала в компанії-підряднику Quantic Labs, яка тестувала гру. Про це пише Forbes.
Інформатор надіслав YouTuber Upper Echelon Gamers документ на 72 сторінки, де розписує причини проблем Cyberpunk 2077. Згідно з наданою інформацією, документ містив імена, графіки виробництва та багато, здавалося б, внутрішньої інформації.
В переліку звинувачень в бік Quantic Labs, основним був персонал компанії-підрядника. Замість досвідчених спеціалістів, які були заявлені спочатку, роботи з тестування виконували фактично джуни, досвід роботи яких складав менше ніж 6 місяців.
Крім того, кількості працівників QA не вистачало на замовлений обсяг роботи, а ті, що були, витрачали свій час на відпрацювання квоти повідомлень про помилки. Так тисячі звітів до CDPR забирали дуже багато часу.
Водночас в початковій заяві від спеціалістів QA йшлось, що вони не знайшли помилок, які порушують роботу гри та руйнують її під час запуску.
Ані CDPR, ані Quantic Lab поки що не зробили заяви з цього приводу, і здається малоймовірним, що будь-яка з двох компаній зможе це зробити, залежно від особливостей їхнього контракту.