😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
11 березня 2025, 17:46
2025-03-11
Гра Steel Hunters, над якою працює київський офіс Wargaming, вийде у ранньому доступі 2 квітня
Ігрова компанія Wargaming оголосила, що Steel Hunters, безплатний PvPvE-шутер про футуристичні бої між роботами, вийде в ранньому доступі Steam 2 квітня 2025 року.
Ігрова компанія Wargaming оголосила, що Steel Hunters, безплатний PvPvE-шутер про футуристичні бої між роботами, вийде в ранньому доступі Steam 2 квітня 2025 року.
«Після 3 років невпинної розробки Steel Hunters виходить у ранній доступ 2 квітня 2025 року. Мисливські угіддя кличуть!», — відзначили розробники.
Вперше Steel Hunters анонсували на The Game Awards 2024. У грі, що нагадує одночасно «Трансформерів» та Titanfall, гравцям потрібно керувати механічними гігантами Мисливцями, кожен з яких має власний стиль ігрового процесу. Як повідомляло видання Gamedev DOU, за дизайн Мисливців відповідала команда художників Wargaming Kyiv.
За словами розробників, вони обрали формат раннього доступу, щоб удосконалювати та розширювати гру разом з ком’юніті. «Наша мета — швидко перейти до повного релізу, щойно ваші відгуки допоможуть нам відшліфувати основний досвід», — говорять Wargaming.
На сторінці проєкту в Steam відзначається, що розробники використовували технології генеративного ШІ в роботі над проєктом. В бета-версії гравці можуть почути голоси, згенеровані штучним інтелектом, для певних ігрових персонажів, зокрема коментатора матчів.
«Більшість голосів у грі виконують живі актори, а голоси, згенеровані штучним інтелектом, будуть замінені людськими голосами до офіційного запуску. Це допомагає нам зосередитися на створенні найкращого ігрового досвіду, поки гра ще перебуває в розробці», — пояснили у Wargaming.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.