😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉

Гра Steel Hunters, над якою працює київський офіс Wargaming, вийде у ранньому доступі 2 квітня

Ігрова компанія Wargaming оголосила, що Steel Hunters, безплатний PvPvE-шутер про футуристичні бої між роботами, вийде в ранньому доступі Steam 2 квітня 2025 року.

Залишити коментар
Гра Steel Hunters, над якою працює київський офіс Wargaming, вийде у ранньому доступі 2 квітня

Ігрова компанія Wargaming оголосила, що Steel Hunters, безплатний PvPvE-шутер про футуристичні бої між роботами, вийде в ранньому доступі Steam 2 квітня 2025 року.

«Після 3 років невпинної розробки Steel Hunters виходить у ранній доступ 2 квітня 2025 року. Мисливські угіддя кличуть!», — відзначили розробники.

Вперше Steel Hunters анонсували на The Game Awards 2024. У грі, що нагадує одночасно «Трансформерів» та Titanfall, гравцям потрібно керувати механічними гігантами Мисливцями, кожен з яких має власний стиль ігрового процесу. Як повідомляло видання Gamedev DOU, за дизайн Мисливців відповідала команда художників Wargaming Kyiv.

За словами розробників, вони обрали формат раннього доступу, щоб удосконалювати та розширювати гру разом з ком’юніті. «Наша мета — швидко перейти до повного релізу, щойно ваші відгуки допоможуть нам відшліфувати основний досвід», — говорять Wargaming.

На сторінці проєкту в Steam відзначається, що розробники використовували технології генеративного ШІ в роботі над проєктом. В бета-версії гравці можуть почути голоси, згенеровані штучним інтелектом, для певних ігрових персонажів, зокрема коментатора матчів.

«Більшість голосів у грі виконують живі актори, а голоси, згенеровані штучним інтелектом, будуть замінені людськими голосами до офіційного запуску. Це допомагає нам зосередитися на створенні найкращого ігрового досвіду, поки гра ще перебуває в розробці», — пояснили у Wargaming.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Цирі стане головною героїнею «Відьмак 4» нова sci-fi гра Naughty Dog кооперативний спіноф Elden Ring і багато іншого. Що показали на TGA 2024
Цирі стане головною героїнею «Відьмак 4», нова sci-fi гра Naughty Dog, кооперативний спіноф Elden Ring і багато іншого. Що показали на TGA 2024
По темi
Цирі стане головною героїнею «Відьмак 4», нова sci-fi гра Naughty Dog, кооперативний спіноф Elden Ring і багато іншого. Що показали на TGA 2024
Wargaming запустила благодійний проєкт разом з United24. WargamingUnited залучає всі ігри компанії до збору коштів на реанімобілі
Wargaming запустила благодійний проєкт разом з United24. WargamingUnited залучає всі ігри компанії до збору коштів на реанімобілі
По темi
Wargaming запустила благодійний проєкт разом з United24. WargamingUnited залучає всі ігри компанії до збору коштів на реанімобілі
CEO Wargaming Kyiv Шумигора: «Бізнес без роздратування — це не бізнес»
CEO Wargaming Kyiv Шумигора: «Бізнес без роздратування — це не бізнес»
По темi
CEO Wargaming Kyiv Шумигора: «Бізнес без роздратування — це не бізнес»
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Mazda
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.