«Дія.City не впливає на співпрацю». У MacPaw дослідили бренд роботодавця продуктових IT-компаній
На що звертають увагу IT-фахівці українських продуктових компаній.
На що звертають увагу IT-фахівці українських продуктових компаній.
Українська IT-компанія MacPaw дослідила бренд роботодавця продуктових IT-компаній України, повідомляється на її Facebook-сторінці.
В опитуванні взяли участь 403 респонденти з понад 10 продуктових компаній, зокрема з Petcube, Jooble, Reface, Uklon і «ЛУН».
Згідно з дослідженням, 61% опитаних респодентів після оплати соціального пакета та стеку технологій звертає увагу на атмосферу в компанії та позитивні відгуки команди про внутрішню взаємодію. Крім того, для 54,6% важливі фінансова надійність і стабільність компанії.
Серед головних корпоративних ініціатив компанії IT-спеціалісти назвали вихід із російського ринку, регулярну фінансову допомогу ЗСУ та продовження виплати спеціалістам, які приєдналися до Збройних сил України.
На запитання «Чи готові спеціалісти (-ки) співпрацювати з компаніями-резидентами Дія.City?» 53% відповіли, що це жодним чином не вплине на рішення про співпрацю, 19,1% — скоріше погодиться на співпрацю, 13,5% — важко відповісти.
«Дослідження допомогло нам визначити, які цінності та принципи для айтішників важливо поділяти з компанією-працедавцем», — підсумували в MacPaw.