Duolingo замінить деяких співробітників штучним інтелектом. Як CEO пояснює таке рішення компанії?
Duolingo поступово припинить використовувати підрядників для виконання роботи, з якою може впоратися штучний інтелект.
Duolingo поступово припинить використовувати підрядників для виконання роботи, з якою може впоратися штучний інтелект.
Duolingo поступово припинить використовувати підрядників для виконання роботи, з якою може впоратися штучний інтелект.
Про це повідомив співзасновник та CEO Duolingo Луїс фон Ан в електронному листі до співробітників, з яким компанія поділилася в LinkedIn.
За словами CEO Duolingo, у 2012 році компанія зробила ставку на мобільний пристрої, у той час, як конкуренти зосередилися на мобільних додатках для вебсайтів. Це стало поштовхом для розвитку компанії. Тепер Duolingo робить ставку на ШІ.
«ШІ вже змінює те, як виконується робота. Питання не в тому, коли це станеться. Це відбувається вже зараз. Коли відбувається такий великий зсув, найгірше, що ви можете зробити, — це чекати», — зауважив у листі Луїс фон Ан.
Компанія прагне стати «першою в галузі штучного інтелекту». Для досягнення своєї мети «потрібно багато чого переосмислити», і «внесення незначних змін до систем» буде не достатньо. Тому в рамках цього переходу компанія запровадить «кілька конструктивних обмежень», а саме:
«ШІ — це не просто підвищення продуктивності. Він допомагає нам наблизитися до нашої місії. Щоб добре викладати, нам потрібно створювати величезну кількість контенту, а робити це вручну не вийде. Одне з найкращих рішень, які ми прийняли останнім часом, — це заміна повільного ручного процесу створення контенту на процес, що працює за допомогою штучного інтелекту. Без ШІ нам знадобилися б десятиліття, щоб масштабувати наш контент для більшої кількості учнів. Ми зобов’язані надати їм цей контент якомога швидше. ШІ також допомагає нам створювати такі функції, як відеодзвінки, які раніше було неможливо створити. Вперше в історії ми можемо навчати так само як і найкращі викладачі-люди, і це в межах нашої досяжності», — додав Луїс фон Ан.
Також у листі говориться, що «Duolingo залишатиметься компанією, яка глибоко піклується про своїх співробітників», і що «йдеться не про заміну Duo на ШІ».
Електронний лист фон Ан слідує за аналогічною запискою, яку генеральний директор Shopify Тобі Лютке розіслав співробітникам і нещодавно опублікував в інтернеті. В ній говорилося, що перш ніж просити збільшити штат, команді треба пояснити, чому вона не може досягти цілей за допомогою ШІ.
Нагадаємо, що минулого року Duolingo звільнила значну частину штату перекладачів і замінила їх ШІ.