Про Херсон він херсонця 🔥

Сервіс Fandom придбав відразу кілька великих розважальних сайтів, включаючи GameSpot та Metacritic

Сервіс Fandom, що є хостингом для створення тематичних вікі на будь-який смак, придбав відразу кілька великих розважальних сайтів. Серед них також виявилися ігрове видання GameSpot і агрегатор оцінок Metacritic. Про це стало відомо з поста в офіційному блозі Fandom.

Залишити коментар
Сервіс Fandom придбав відразу кілька великих розважальних сайтів, включаючи GameSpot та Metacritic

Сервіс Fandom, що є хостингом для створення тематичних вікі на будь-який смак, придбав відразу кілька великих розважальних сайтів. Серед них також виявилися ігрове видання GameSpot і агрегатор оцінок Metacritic. Про це стало відомо з поста в офіційному блозі Fandom.

Fandom — це найбільший вікі-сервіс, орієнтований на шанувальників поп-культури. Саме за допомогою нього люди роблять свої вікі про всілякі ігри, серіали, фільми, книги та інші вигадані всесвіти. Сам Fandom також активно підтримує починання у сфері поп-культури, спонсоруючи різноманітні івенти та проєкти.

І тепер у Fandom вирішили ще щільніше взятися за сферу розваг, придбавши медіа та сервіси, пов’язані з поп-культурою. У Fandom бачать в угодах можливість посилити залучення користувачів до своїх проєктів. Також у компанії хочуть працювати з усіма можливими форматами медіа, тому не обмежилися придбанням якогось конкретного видання.

Список «покупок» у Fandom вийшов наступним:

  • GameSpot — журналістське видання про ігри
  • Metacritic — найбільший агрегатор оцінок ігор, кіно та серіалів
  • TV Guide — медіа про телебачення та серіали
  • GameFAQs — сайт з гайдами та порадами щодо проходження ігор
  • Giant Bomb — ігрове видання
  • Cord Cutters News — видання про кабельне телебачення
  • Comic Vine — база даних про комікси

У всіх цих сервісів сумарна кількість щомісячних користувачів досягає 40 млн. При цьому у Fandom, якщо об'єднати взагалі всі вікі, кількість користувачів на місяць перевищує 300 млн.

СЕО Fandom Перкінс Міллер впевнений, що придбання сайтів допоможе компанії стати ще кращою. «Довірені інсайди, оцінки та контент допоможуть нам стати єдиною зупинкою для всіх, хто перебуває на шляху розваг та ігрової індустрії».

До того ж, дані від усіх медіа Fandom буде використовувати у своїй базі FanDNA. З її допомогою компанія аналізує потреби фанатів поп-культури і надає комерційні рішення для різних бізнесів.

У майбутньому Fandom планує стати провідною компанією у сфері поп-культури та комерції, пов’язаної із розвагами.

Apple звільнила віце-президента із закупівель за сексистський вислів у TikTok. Як це відбулося?
Apple звільнила віце-президента із закупівель за сексистський вислів у TikTok. Як це відбулося?
По темі
Apple звільнила віце-президента із закупівель за сексистський вислів у TikTok. Як це відбулося?
Боїтеся атомної війни? Зіграйте краще в Fallout: New Vegas і трохи розвантажтеся
Боїтеся атомної війни? Зіграйте краще в Fallout: New Vegas і трохи розвантажтеся
По темі
Боїтеся атомної війни? Зіграйте краще в Fallout: New Vegas і трохи розвантажтеся
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
Електробайки по-українськи між Києвом та Лос-Анджелесом в «СКШ»

Дивіться, чим живе Delfast під час війни в Україні

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.