🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
31 березня 2025, 18:28
2025-03-31
Українська Frogwares анонсувала ремастер The Sinking City на UE5. Він буде безплатним для власників оригінальної гри
Студія Frogwares, відома за серією відеоігор про Шерлока Голмса, представила The Sinking City Remastered для PlayStation 5, Xbox Series та PC. Гра повністю оновиться на рушії Unreal Engine 5 і буде безплатною для власників звичайної версії.
Студія Frogwares, відома за серією відеоігор про Шерлока Голмса, представила The Sinking City Remastered для PlayStation 5, Xbox Series та PC. Гра повністю оновиться на рушії Unreal Engine 5 і буде безплатною для власників звичайної версії.
Оригінальна The Sinking City вийшла у червні 2019 року на Unreal Engine 4. Розробники обіцяють, що ремастер покращить візуальну частину гри, а також додасть деякі функції, про які просили гравці.
The Sinking City Remastered отримає покращені локації з додатковими рівнями деталізації та об'єктами, а також 4K-текстури та покращені віддзеркалення. В грі з’явиться фотомод і підтримка технологій DLSS, FSR та TSR.
Дата релізу The Sinking City Remastered наразі невідома.
Після релізу оригінальної The Sinking City студія Frogwares звинуватила французького видавця Nacon у невиплаті відрахувань та почала боротися в суді за права на франшизу. Поки тривав судовий процес, компанія Nacon продавала гру в Steam, а українська студія реалізовувала проєкт через власний сайт.
Студія анонсувала The Sinking City 2 і наразі збирає гроші на розробку на Kickstarter. За 4 дні до завершення кампанії, проєкт зібрав понад $464 000, що перевищує мету в 4 рази.
Додаткові кошти розробники витратять на нові розслідування та варіації монстрів, а також додадуть в гру новий тип ворогів.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.