Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Gamedev Camp запускає програму для художників і розробників ігор. Українці можуть узяти участь безоплатно: як податися

Команда Gamedev Camp оголосила про менторську онлайн-програму для художників і розробників ігор, які хочуть попрацювати з іншими спеціалістами та прокачати свої навички. Програма починається 5 вересня.

Залишити коментар
Gamedev Camp запускає програму для художників і розробників ігор. Українці можуть узяти участь безоплатно: як податися

Команда Gamedev Camp оголосила про менторську онлайн-програму для художників і розробників ігор, які хочуть попрацювати з іншими спеціалістами та прокачати свої навички. Програма починається 5 вересня.

«Gamedev Camp орієнтований на досвідчених розробників ігор і художників з України, але приймає людей з усіх країн, якщо вони засуджують війну та хочуть працювати в команді з українцями», — зазначив ініціатор програми Олег Придюк.

Як повідомляє GameDev DOU, учасників об’єднають у команди, у кожній з яких буде геймдизайнер, програміст, художник та універсальний спеціаліст. Вони будуть разом створювати ігри під керівництвом ментора.

Спочатку буде сформовано чотири такі групи, а протягом року будуть додаватися ще по дві команди щомісяця.

Заявку на участь можна подавати тут — програма платна, але учасники з України можуть узяти участь безоплатно, якщо їм це потрібно. Про це треба обов’язково зазначити у формі заявки.

Окрім того, спеціалісти з VFX, анімації, 2D- та 3D-арту, які мають рівень middle та senior, можуть стати менторами на курсі.

Офіційною мовою Gamedev Camp є англійська. Спілкування відбуватиметься через Discord, учасникам знадобиться приблизно дві години на день.

Кожні три місяці проходитиме Demo Day, де свою гру можна буде представити для журі й у такий спосіб розповісти про себе представникам європейських компаній. За бажанням команди можуть пропустити цей день і зробити презентацію під час наступної нагоди через три місяці.

Скільки заробляють айтішники в GameDev. Спойлер — менше ніж інші: 5 цікавих графіків
Скільки заробляють айтішники в GameDev. Спойлер — менше, ніж інші: 5 цікавих графіків
По темi
Скільки заробляють айтішники в GameDev. Спойлер — менше, ніж інші: 5 цікавих графіків
Вони прийшли в IT без комерційного досвіду. Три історії джунів про їх першу роботу у Ciklum Pingle Game Studio та Parimatch Tech
Вони прийшли в IT без комерційного досвіду. Три історії джунів про їх першу роботу у Ciklum, Pingle Game Studio та Parimatch Tech
По темi
Вони прийшли в IT без комерційного досвіду. Три історії джунів про їх першу роботу у Ciklum, Pingle Game Studio та Parimatch Tech
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Про конкуренцію, ейджизм, працевлаштування, фейки та навчання.

«Стас IT-глаз» з черговою гарячею темою ІТ-курси в Україні.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Roosh запускає нову освітню платформу AI HOUSE CLUB для ML/AI-спеціалістів та дата сайнтистів. Розповідаємо, як подати заявку та чому навчатимуть
Roosh запускає нову освітню платформу AI HOUSE CLUB для ML/AI-спеціалістів та дата сайнтистів. Розповідаємо, як подати заявку та чому навчатимуть
Roosh запускає нову освітню платформу AI HOUSE CLUB для ML/AI-спеціалістів та дата сайнтистів. Розповідаємо, як подати заявку та чому навчатимуть
Мануал для джуна. Що треба знати новачку у frontend-розробці перед співбесідою на проєкт мрії: запитання для інтерв'ю та приклади тестових
Мануал для джуна. Що треба знати новачку у frontend-розробці перед співбесідою на проєкт мрії: запитання для інтерв'ю та приклади тестових
Мануал для джуна. Що треба знати новачку у frontend-розробці перед співбесідою на проєкт мрії: запитання для інтерв'ю та приклади тестових
Створювати ІТ-продукти можна на різних рівнях і вдосконалювати їх як зсередини, (backend), так і ззовні (frontend). Візьмемо, наприклад, сайт. Спеціаліст може працювати із завданнями «під капотом», а може розвивати інтерфейс сайту, застосунку чи спеціальне програмне забезпечення для бізнесу, щоб вони були зручними, зрозумілими та функціональними. Останнім якраз займається frontend-інженер. Що ще треба знати джунам про frontend-розробку, що не варто робити перед співбесідою та на які запитання відповісти, щоби бути готовим на 100% — Frontend Engineer у Levi9 Олексій Горбунов розклав все по поличках у цьому матеріалі. 
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.