В українському геймдеві зарплати вже вищі, ніж у Польщі. Доповідь

Українська індустрія розробки відеоігор, яка вже подарувала світові такі шедеври, як Козаки, Метро і Сталкер, а також скоро подарує Сталкер 2, налічує понад 30 000 осіб.

Залишити коментар
В українському геймдеві зарплати вже вищі, ніж у Польщі. Доповідь

Українська індустрія розробки відеоігор, яка вже подарувала світові такі шедеври, як Козаки, Метро і Сталкер, а також скоро подарує Сталкер 2, налічує понад 30 000 осіб.

Всього в нашій країні налічується понад 400 команд ігрової розробки, включаючи інді-студії, офіси закордонних компаній і локальні студії.

Такою інформацією поділилася Аліна Мудра, генеральний директор рекрутингової компанії Values Value, що спеціалізується на індустрії розробки ігор. Вона виступала з доповіддю на конференції Games Gathering.

Однак лише мала частина з цих людей трудиться в незалежних українських компаніях з місцевими засновниками. Штат студії GSC Games (Козаки й Сталкер), наприклад, не перевищує 450 осіб. Більшість фахівців працює на закордонні компанії в українських офісах або віддалено.

Більшість співробітників ігрових компаній знаходиться в Києві (59,1%). На другому місці Харків — 17,2%. Потім Дніпро (5,7%), Одеса (5,5%) і Львів (3,4%).

Як розповідає Аліна Мудра, зарплати в геймдеві постійно зростають. І вони вже найвищі в регіоні, якщо брати в тому числі й Польщу.

Зокрема, щоб схантити девелопера-міддла, потрібно платити йому в середньому $3250 на місяць, синьйора-розробника — $5000, lead гейм-дизайнера — $4250.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua | IT України.

Читайте також

У що пограти на свята: добірка кращих ігор з новорічним настроєм
У що пограти на свята: добірка кращих ігор з новорічним настроєм
У що пограти на свята: добірка кращих ігор з новорічним настроєм
Попереду — довгі святкові вихідні, а значить, можна присвятити частинку часу і «на пограти». dev.ua зробив добірку різноманітних ігор — від найновіших релізів до ностальгічних спогадів з 2000-х, які допоможуть зарядитися новорічним настроєм.
Гра на підвищення. Кому належать топові геймдев-компанії України: імена та досьє (апдейт)
Гра на підвищення. Кому належать топові геймдев-компанії України: імена та досьє (апдейт)
Гра на підвищення. Кому належать топові геймдев-компанії України: імена та досьє (апдейт)
Імена власників банків, торгових мереж, будівельних компаній і взагалі людей з іншого великого бізнесу відомі багатьом українцям. Але мало хто знає, які особистості керують і володіють українськими геймдев-компаніями. Подейкують, що в цій індустрії крутиться найбільше грошей з усього IT… dev.ua переглянув відкриті реєстри даних і з’ясував, хто стоїть за топовими українськими геймдев-студіями. upd: редакція оновила дані по деяких компаніях з урахуванням зауважень від уважних читалелей.
3 коментарі
«Коли-небудь людина зможе закінчити гру, в яку грала ввечері на ПК, вже вранці на мобільному девайсі - в пробці або в метро». Інтерв'ю с топом Ubisoft
«Коли-небудь людина зможе закінчити гру, в яку грала ввечері на ПК, вже вранці на мобільному девайсі - в пробці або в метро». Інтерв'ю с топом Ubisoft
«Коли-небудь людина зможе закінчити гру, в яку грала ввечері на ПК, вже вранці на мобільному девайсі - в пробці або в метро». Інтерв'ю с топом Ubisoft
Ubisoft відкрила перший офіс в Україні ще в 2008 році. Зараз у компанії дві студії розробки, в Києві та Одесі, де працює понад 1000 співробітників. Українські студії створюють як високобюджетні ААА-ігри («тріпл-ей»), так і максимально прості мобільні ігри. Про особливості української команди та найму, про те, чим утримують співробітників, про плюси віддаленої роботи й про майбутнє мобільної розробки dev.ua розповів Арман Папікян, Lead Render Mobile Programmer в Ubisoft Ukraine.
Хто такий гейм-аналітик. Огляд зсередини від Олексія Мацуки
Хто такий гейм-аналітик. Огляд зсередини від Олексія Мацуки
Хто такий гейм-аналітик. Огляд зсередини від Олексія Мацуки
Про професію розповідає Олексій Мацука, дата-аналітик Gismart. Веде ігрові проєкти компанії, а також ігри студій-партнерів, видавництвом яких займається компанія. Продовжуємо  цикл  матеріалів про IТ-спеціальності. Кожну з них описує «типовий представник» — досвідчений фахівець. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, джуніорам і співчуваючим вибрати спеціальність в IТ, оцінити перспективи або просто звірити годинники з авторитетним колегою. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще кориснішим.

Обговорення

Коментарів поки немає.