💳 Trustee Plus: розраховуйся криптою за допомогою платіжної картки. Ліміт: 50 000 євро 🚀

Google Cloud, Hitachi та GlobalLogic разом працюватимуть над безпечним впровадженням GenAI для інноваційних компаній

Сьогодні, 30 травня, Hitachi та Google Cloud оголосили про початок багаторічного партнерства. Hitachi планує навчити понад 50 000 фахівців GenAI працювати з ШІ-рішеннями та технологіями Google Cloud, щоби надавати якісну підтримку клієнтам. Компанії створять бізнес-підрозділ Hitachi Google Cloud і Google Cloud Center of Excellence (CoE) на чолі з GlobalLogic.

Залишити коментар
Google Cloud, Hitachi та GlobalLogic разом працюватимуть над безпечним впровадженням GenAI для інноваційних компаній

Сьогодні, 30 травня, Hitachi та Google Cloud оголосили про початок багаторічного партнерства. Hitachi планує навчити понад 50 000 фахівців GenAI працювати з ШІ-рішеннями та технологіями Google Cloud, щоби надавати якісну підтримку клієнтам. Компанії створять бізнес-підрозділ Hitachi Google Cloud і Google Cloud Center of Excellence (CoE) на чолі з GlobalLogic.

Мета партнерства — прискорення інновацій і підвищення продуктивності за допомогою генеративного ШІ. Hitachi створює новий підрозділ, щоб допомагати бізнес-клієнтам вирішувати галузеві задачі за допомогою моделей Gemini, Vertex AI та хмарних технологій. Компанія також запровадить Google Cloud AI для вдосконалення власних продуктів і послуг. Завдяки цьому партнерству Hitachi ще більше прискорить розвиток Lumada, свого основного цифрового бізнесу, і підвищить операційну ефективність Hitachi Group.

Компанії створять новий бізнес-підрозділ на чолі з GlobalLogic. Це допоможе новим та існуючим клієнтам швидко впроваджувати технології Google Cloud. Крім того, Hitachi з Google Cloud співпрацюватимуть, аби додати навчання роботи з GenAI Google Cloud у програму підготовки GenAI Professional від Hitachi. Ця програма покликана поглибити експертизу фахівців та розширити ряд доступних сервісів. Великі організації отримають доступ до ресурсів, необхідних для суттєвого вдосконалення підходів у роботі з ШІ.

У межах партнерства увагу також буде приділено наступним напрямкам: 

Нові рішення GenAI для модернізації програмного забезпечення та обслуговування клієнтів. Hitachi використовуватиме моделі Gemini для створення рішень, які допоможуть компаніям ефективно модернізувати застарілі системи програмного забезпечення; Hitachi також застосовуватиме штучний інтелект Google Cloud Contact Center AI для більш ефективного обслуговування клієнтів.

Наприклад, за допомогою Google Cloud Agent Assist представники служб підтримки клієнтів зможуть отримувати допомогу та пропозиції щодо розв’язання проблем в режимі реального часу.

Це покращить їх продуктивність та швидкість надання підтримки. Нові рішення будуть сумісні з архітектурою єдиної платформи «Platform of Platforms» від GlobalLogic, створеної для потреб так званих «Intelligent Enterprise». Це інноваційні компанії, що активно впроваджують сучасні технології у бізнес-процеси на всіх рівнях.

Створення безпечних і захищених рішень GenAI для локальних і хмарних середовищ. Нові рішення Hitachi дозволять підприємствам модернізувати свою діяльність в їх уже існуючому середовищі — чи це робота в хмарі, чи локально. Рішення також будуть сумісні з Virtual Storage Platform One, щоб користувачі могли створювати GenAI-додатки, використовуючи дані, що зберігаються на гібридній хмарній платформі Hitachi Vantara.

Спільні ініціативи для виходу на ринок. Hitachi та Google Cloud об’єднають зусилля своїх інженерів, фахівців з продажів та маркетингу, щоб забезпечити клієнтам у різних галузях доступ до ресурсів, необхідних для оптимального розгортання та керування проєктами GenAI. Ініціатива об’єднає зусилля команд Hitachi Google Cloud Business Unit та Google Cloud CoE, включно з професіоналами GenAI, яких Hitachi навчає технологій Google Cloud. 

Підтримка розвитку талантів у царині GenAI. Професіонали у сфері GenAI від Hitachi відіграють вирішальну роль у підтримці трансформації компаній-клієнтів за допомогою штучного інтелекту. Hitachi навчить понад 50 000 фахівців GenAI за своєю глобальною програмою, куди увійде навчання з ШІ-рішення та технології Gen Google Cloud.

GlobalLogic і Google Cloud співпрацюють понад 15 років, допомагаючи компаніям ефективно досягати бізнес-цілей та масштабувати зростання. 

«Завдяки цьому партнерству Hitachi використовуватиме можливості Google Cloud AI для підвищення продуктивності співробітників і прискорення інновацій. Розширюючи можливості наших команд розробки та клієнтського успіху за допомогою таких рішень Google Cloud GenAI, як моделі Vertex AI та Gemini, Hitachi зможе краще задовольняти потреби своїх клієнтів із різноманітних складних галузей, таких як енергетика, автопром, виробництво та цифрові послуги», — сказав Тошіакі Токунага, виконавчий віцепрезидент і виконавчий директор Hitachi. 

Нітеш Банга, генеральний директор бізнес-підрозділу Digital Engineering Hitachi та президент і генеральний директор GlobalLogic, додав: «Цей глобальний альянс узгоджує ринкову стратегію Hitachi та Google Cloud для досягнення визначних результатів. Ми визначаємо чіткі напрямки співпраці, підвищуємо ефективність та швидше створюємо рішення для наших клієнтів. Створення бізнес-підрозділу Google Cloud — це наш фокус та інвестиція задля швидкого виходу на ринок та перетворення інновацій на швидке зростання прибутку».

«Для вирішення складних бізнес-завдань за допомогою генеративного штучного інтелекту підприємствам потрібні сучасні технології та технічний досвід для їхнього успішного розгортання у своїх організаціях», — сказав Томас Куріан, генеральний директор Google Cloud. «Наше партнерство з Hitachi забезпечить клієнтів ресурсами, необхідними для оптимального створення, реалізації та керування кожним етапом їхніх проєктів із генеративного ШІ».

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
GlobalLogic запускає навчальний курс AI Marathon. Для кого він буде корисним
GlobalLogic запускає навчальний курс AI Marathon. Для кого він буде корисним
По темi
GlobalLogic запускає навчальний курс AI Marathon. Для кого він буде корисним
GlobalLogic запустила програму підтримки ветеранів
GlobalLogic запустила програму підтримки ветеранів
По темi
GlobalLogic запустила програму підтримки ветеранів
Українські аутсорсери суттєво збільшили кількість контрактів на ШІ-продукти. Що і для кого створюють EPAM Ciclum GlobalLogic та Intellas на основі AI
Українські аутсорсери суттєво збільшили кількість контрактів на ШІ-продукти. Що і для кого створюють EPAM, Ciclum, GlobalLogic та Intellas на основі AI 
По темi
Українські аутсорсери суттєво збільшили кількість контрактів на ШІ-продукти. Що і для кого створюють EPAM, Ciclum, GlobalLogic та Intellas на основі AI
Українська команда GlobalLogic створила демо гри де за унікальність персонажів відповідає ШІ від Google Gemini Pro
Українська команда GlobalLogic створила демо гри, де за унікальність персонажів відповідає ШІ від Google Gemini Pro
По темi
Українська команда GlobalLogic створила демо гри, де за унікальність персонажів відповідає ШІ від Google Gemini Pro
Читайте також
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Ким хочуть стати IT-абітурієнти 2022: топ-вузів та IT-спеціальностей
Ким хочуть стати IT-абітурієнти 2022: топ-вузів та IT-спеціальностей
Ким хочуть стати IT-абітурієнти 2022: топ-вузів та IT-спеціальностей
За десять років айтішниць в Україні стало втричі більше, — дослідження Global Logic
За десять років айтішниць в Україні стало втричі більше, — дослідження Global Logic
За десять років айтішниць в Україні стало втричі більше, — дослідження Global Logic
Де IT-рекрутери шукають співробітників. Дослідження GlobalLogic
Де IT-рекрутери шукають співробітників. Дослідження GlobalLogic
Де IT-рекрутери шукають співробітників. Дослідження GlobalLogic

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.