🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
2 грудня 2024, 15:13
2024-12-02
Організатори Indie Cup та фестивалів українських ігор в Steam повідомили, що їхня компанія змінює назву. Тепер вона Palaye
Комунікаційна агенція GTP Media, що працює з компаніями в ігровій та IT-індустрії та відома як організатор подій Indie Cup і Ukrainian Games Festival, оголосила про зміну назви на Palaye. В компанії зазначили, що ребрендинг має підкреслити, що всі ці проєкти робить одна команда.
«З новою назвою Palaye далі робитиме те, що вміє найкраще — підтримувати розробників та IT-компанії, а також створювати власні події та фестивалі, що отримують міжнародне визнання», — відзначила агенція в пресрелізі.
Колишня GTP Media спеціалізується на послугах з PR і маркетингу в ігровій та IT-індустрії. З 2016 року вона допомогла десяткам клієнтів з України та світу. У 2024 році агенція працювала з такими проєктами, як SAND, STONKS-9800, Songs of Silence, Death From Above, Jitter та іншими.
Паралельно команда Palaye проводить найбільший в Європі онлайн-фестиваль інді-ігор Indie Cup, організовує масштабний розпродаж українських ігор у Steam в межах Ukrainian Games Festival, а також створює популярну індустріальну розсилку «Тижневик».
«Зміна назви символізує нову сторінку в історії Palaye. Водночас місія агенція залишається незмінною: допомагати талановитим командам досягати успіху та популяризувати українські ігри», — стверджують в компанії.
На ігровій B2B конференції Games Gathering 2024, яка пройде в Києві 6–8 грудня команда Palaye організує благодійний квест. Відвідувачі конференції зможуть виграти Steam Deck, а також допомогти 112 бригаді ТрО, виконуючи завдання від розробників, що презентують свої ігри на шоукейсі Indie Blast.
Команда Palaye також продовжує роботу над третім фестивалем українських інді-розробників Indie Cup Ukraine’24. Фіналістів конкурсної програми буде оголошено вже 4 грудня.
Влітку агенція провела вже традиційний український фестиваль відеоігор в Steam, який цього року отримав підтримку від компанії Valve і почав відображатися на головній сторінці найбільшого магазину цифрових відеоігор.
Нагадаємо, що цього року подібний фестиваль Games from Russia 2024, намагалися організувати й росіяни. dev.ua поспілкувався зі Степаном Прохоренком, співорганізатором українського фестивалю ігор в Steam, про те, як проводяться такі івенти на найбільшій ігровій платформі на РС.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.