😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоШІ
6 лютого 2025, 12:34
2025-02-06
«Вам не потрібен штучний інтелект, щоб вкрасти мою душу». Гаррісон Форд розповів як ставиться до загрози штучного інтелекту в акторському мистецтві
Відомий американський актор Гаррісон Форд, оцифровані образи якого належать компанії Disney, відповів на питання, чи намагається він забезпечити контроль над своєю зовнішністю, готуючись до майбутнього, коли студії зможуть знімати фільми, використовуючи повністю синтетичні версії відомих акторів у будь-якому віці. Навіть після того, як вони підуть з життя.
Відомий американський актор Гаррісон Форд, оцифровані образи якого належать компанії Disney, відповів на питання, чи намагається він забезпечити контроль над своєю зовнішністю, готуючись до майбутнього, коли студії зможуть знімати фільми, використовуючи повністю синтетичні версії відомих акторів у будь-якому віці. Навіть після того, як вони підуть з життя.
«Вам не потрібен штучний інтелект, щоб вкрасти мою душу. Ви вже можете зробити це за п’ять копійок за допомогою хороших ідей і таланту», — розповів Форд в інтерв’ю WSJ.
Його слова відсилають до актора Троя Бейкера, який зіграв головну роль у відеогрі Indiana Jones and the Great Circle. У численних фільмах Індіану Джонса грав саме Форд.
«Він виконав блискучу роботу, і для цього йому не знадобився ШІ», — похвалив Бейкера Форд. Трой Бейкер також є відомим актором, але кіноглядачі навряд чи зможуть його впізнати. Натомість його голос добре знайомий гравцям у відеоігри — Бейкер зіграв Джоеля в The Last of Us, Букера Девітта в BioShock Infinite, Сема Дрейка в Uncharted 4: A Thief’s End і Uncharted: The Lost Legacy, Монагана Гіґґса в Death Stranding та брав участь в багатьох інших проєктах.
Гаррісон Форд також розповів, що не надто переймається майбутнім використанням своїх цифрових образів.
«Мій план полягає в тому, щоб продовжувати працювати за цим обличчям, поки мені не стане байдуже, що станеться. Я продаватиму його шматок за шматком, поки я живий. Я отримав компенсацію. Вам не потрібно за мене хвилюватися», — додав актор.
Раніше CEO українського стартапу Respeecher, який за допомогою штучного інтелекту відтворив голос померлого актора для доповнення «Ілюзія Свободи» до гри Cyberpunk 2077, заявив, що ця технологія може трансформувати сферу озвучування, не залишаючи людей «за бортом».
CEO стартапу Respeecher, який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077, вважає, що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.