У «Новій пошті» планують залучати до авіаперевозок Supernova Airline вантажні версії сучасних літаків від Boeing або Airbus, а також планують вихід на 4 нових ринки
Авіакомпанія «Нової пошти» Supernova Airlines здійснила вже 14 рейсів та перевезла 70,5 тонн вантажів, або 250 000 посилок.
Авіакомпанія «Нової пошти» Supernova Airlines здійснила вже 14 рейсів та перевезла 70,5 тонн вантажів, або 250 000 посилок.
Як повідомив в інтерв’ю Liga.netдиректор розвитку міжнародних ринків «Нової пошти» Андрій Григоров, на цю мить всі рейси здійснюються у партнерстві з латвійською авіакомпанією RAF-Avia на літаку ATR 72.
За його словами, довгострокові плани Supernova Airlines передбачають формування у майбутньому флоту із залученням вантажних версій сучасних літаків виробництва Boeing або Airbus. «Але тут ми поки у процесі перемовин, тож ще не готові розкривати деталі. Глобальна мета цього — забезпечувати якнайшвидше доставляння посилок для наших клієнтів», — зазначив Григоров.
Окрім того, він розповів, що динаміка посилок послугою NP Shopping позитивна: обсяг відправлень за 6 місяців цього року на 34% перевищив той, який ми мали до війни.
«Найпопулярніша країна — це США (на неї припадає 50% усіх імпортних доставлянь), на другому місці — Польща (35%). Ця країна виграє завдяки швидкості доставляння замовлень, якa в окремих випадках (залежить від магазину) і може складати до чотирьох днів. На третьому місці тепер Німеччина, а до війни на другому місці були замовлення з Великої Британії. Три найпопулярніші магазини, з яких українці замовляють найчастіше, — це Амазон, 6pm, ebay», — каже Григоров.
Також топ-менеджер компаніх зізнався, що зараз компанія працює над виходом у чотири наступні країни протягом третього кварталу — це Латвія, Естонія, Словаччина та Угорщина.
Також нині оновлюється сервіс NP Shopping в Молдові, компанія планує інвестувати, відкриваючи власні склади, збільшуючи кількість власних авіарейсів.
«Ми бачимо перспективи розвитку імпорту на азійських ринках, тому цього року плануємо запустити доставляння з Кореї, Японії, розвивати доставляння з Китаю. Паралельно ми продовжуємо вдосконалювати сервіс NP Shopping та тестуємо додаткові функції з міжнародного доставляння, які мають суттєво покращити користувацький досвід та вивести його на зовсім інший рівень», — резюмував плани Григоров.