💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
21 лютого 2024, 11:53
2024-02-21
Фанати показали, як могла б виглядати сучасна ААА-гра про Шрека на Unreal Engine 5
Автори YouTube-каналу TeaserPlay, який спеціалізується на демонстраціях ігрових прототипів, представили своє бачення сучасної відеогри за мотивами відомої серії мультфільмів «Шрек». Головний герой мандрує казковим відкритим світом разом з Віслюком, дає прочуханки людям і навіть літає на драконі.
«Ви коли-небудь замислювалися про ААА-гру про Шрека? Це може звучати як жарт, але така гра могла б бути неймовірно веселою і привернути багато уваги», — йдеться в описі відео.
За словами авторів, всесвіт «Шрека» має великий потенціал для креативного геймплею. Такий проєкт міг би бути чим завгодно — від платформера до рольової гри або пригоди у відкритому світі. А сучасний рівень ігрової графіки дозволяє створити справді приголомшливе зображення.
«У цьому відео ми спробували уявити цю можливу гру на „Unreal Engine 5“ з висококласними графічними можливостями, такими як Lumen, Nanite і щось на кшталт трасування променів в реальному часі!», — говорять автори проєкту.
У трейлері розробники продемонстрували кілька високоякісних відтворень культових локацій серії, включно із замком Фіони з першого мультфільму, старий млин (теж з першої частини) і затишне болото Шрека, яке в їхній версії обросло кількома додатковими деревами, що робить його більш схожим на ліс, ніж на болото.
Крім того, у трейлері можна побачити деяких персонажів із мультфільмів Шрека, включно з самим людожером, Ослом і Драконом, а також кількох типових NPC-охоронців, яких Шрек б'є в одній зі сцен.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.