😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
10 березня 2025, 11:56
2025-03-10
Європейська федерація розробників ігор закликала ЄС підтримати український геймдев після скорочення грантів від США
Європейська федерація розробників комп’ютерних ігор (EGDF), яка представляє понад 2500 ігрових студій, опублікувала звернення через зміну політичного курсу США щодо України. В ньому наголошується, що ЄС має додати ігрову індустрію у свою сферу підтримки українців.
Європейська федерація розробників комп’ютерних ігор (EGDF), яка представляє понад 2500 ігрових студій, опублікувала звернення через зміну політичного курсу США щодо України. В ньому наголошується, що ЄС має додати ігрову індустрію у свою сферу підтримки українців.
«Наразі США відмовляються від підтримки як українських військових, так і громадянського суспільства», — йдеться в заяві на сайті EGDF.
У ній вказано, що EGDF протягом багатьох років підтримувала та сприяла реалізації кількох проєктних ініціатив, спрямованих на підтримку української ігрової індустрії та культурного і креативного секторів. Одним із таких проєктів був Ctrl+Alt+Disinfo від Global Game Jam. Він мав на меті підтримати створення ігор, які пропагують медіаграмотність та боротьбу з пропагандою і дезінформацією.
У проєкті взяли участь понад 2 000 розробників ігор з 27 країн світу. 4 березня 2025 року Global Game Jam оголосив, що через рішення Державного департаменту США скасувати фінансування проєкту, його буде припинено.
Європейська федерація розробників комп’ютерних ігор (EGDF) об'єднує 24 національні галузеві асоціації, що представляють студії розробників ігор з 22 європейських країн. Через своїх членів EGDF представляє понад 2 500 студій-розробників ігор, більшість з яких є малими та середніми підприємствами, в яких працює понад 45 000 осіб.
«EGDF є асоціацією, яка лобіює безпосередньо у Брюсселі перед політиками стосовно регуляторних питань для ігрової індустрії. Ми підтримуємо наявність програм субсидій, як на рівні окремих країн, так і на рівні всієї Європи, щоб розробники могли отримати фінансову підтримку», — розповів Гендрік Лессер (CEO Remote Control Productions і Chimera Entertainment та активний учасник EGDF) в нещодавньому інтерв’ю YouTube-каналу «Сейшн».
У заяві Федерації підкреслюється, що ЄС має посилити підтримку української геймдев-спільноти.
«Поки війна не закінчиться, основна увага українського уряду по праву буде зосереджена на захисті суверенітету України від російських сил та забезпеченні безпеки своїх громадян. Тому, окрім продовження та збільшення підтримки ЄС для українських військових, ЄФПОО закликає до посилення європейської підтримки місцевого громадянського суспільства та промислових груп всередині України», — зазначає Ярі-Пекка Калева, керуючий директор EGDF.
За його словами, ЄС має «чітко включити ігрову індустрію у сферу своєї діяльності з підтримки України». Він додав, що українська ігрова індустрія потребує «виваженої та розумної стратегії розвитку» на майбутні роки, що забезпечить координацію місцевих, національних та міжнародних ініціатив з підтримки індустрії.
«EGDF закликає Європейську Комісію та країни-члени ЄС тримати свої кордони відкритими для міжнародних талантів, у тому числі для українських талантів з ігрової індустрії, які проживають у США. Чим складнішими та ризикованішими стають подорожі та робота в США, тим більше можливостей для ЄС стати найпривабливішим хабом для талантів ігрової індустрії та провідною локацією для проведення заходів ігрової індустрії», — відзначають у заяві Федерації.
За словами Гендріка Лессера, EGDF показує приклад цінностей яких могли б дотримуватися розробники ігор.
«Візьмемо Україну наприклад. У день вторгнення [росії в Україну] EGDF оприлюднила заяву у якій ми продемонстрували підтримку і сказали всім розробникам бути відкритими. Ми навіть були дуже конкретні — порадили не просто наймати українців, але й способи співпраці з українськими компаніями, адже якщо лише наймати працівників можна зруйнувати індустрію відеоігор в Україні», — вважає Лессер.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.