💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
13 березня 2024, 10:01
2024-03-13
«Вона мені наснилася». Ігровий розробник Ілля Толмачов розповів про створення відомої української гри Cradle
На YouTube-каналі Maletsky вийшло інтерв’ю з Іллею Толмачовим, який був артдиректором перших частин S.T.A.L.K.E.R., художником концептів в 4A Games, зокрема створював арти для Metro: Exodus. Він також був креативним директором студії Flying Cafe for Semianimals, яка створила гру Cradle.
За словами Толмачова, ідея цього проєкту йому наснилася. «Cradle з’явилася зі сновидіння. Вона мені наснилася у вигляді нетривалого сновидіння зі складним відчуттям», — сказав розробник.
Він розповів, що завдання полягало в тому, щоб розібрати це відчуття на складові й зрозуміти з чого воно складається. А потім відтворити ці складові у грі за допомогою художніх засобів і передати їх гравцю.
«Syberia (відома серія квестів від Бенуа Сокаля) не є референсом до цієї гри, хоча я поважаю цей проєкт. Він мені подобається», — додав Ілля Толмачов.
Cradle вийшла у 2015 році й отримала змішані відгуки критиків та гравців. У грі є повна українська локалізація, яку виконали спілка «Шлякбитраф» та студія «Омікрон». Основних персонажів російською та українською мовою озвучили: Анна Чиж (Іда), Павло Скороходько (Енебіш), Євген Малуха (Табаха).
За даними сайту SteamDB, наразі кількість власників гри оцінюється від 50 00 до 280 000. Вона коштує стандартні для інді-гри $12, але має знижену регіональну ціну для українського регіону (205 грн), а після початку повномасштабного російського вторгнення, розробники втричі збільшили ціни для російських гравців — до 3490 рублів (1466 грн).
«Результати Cradle стали саме такими, якими ми очікували. Cradle повернула вкладені в неї гроші, а ми досягли своєї художньої мети», — зазначив Ілля Толмачов.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.