💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
16 січня 2024, 19:08
2024-01-16
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 знову відклали реліз, але назвали «остаточну дату виходу»
Українська студія GSC Game World опублікувала новий тизер S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля і повідомила конкретну дату релізу. На жаль, гру, яка мала вийти в першому кварталі 2024 знову довелося відкласти, цього разу — на початок осені. Розробники розповіли про причини такого рішення.
Як йдеться у зверненні до гравців, опублікованому у соцмережах, студія зібрала фідбек, зокрема під час Gamescom 2023, і вирішила випустити S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля 5 вересня 2024 року. Тисячі геймерів, які змогли самі зіграти в гру і дати цінний зворотній зв’язок, наштовхнули розробників на два висновки.
Перший: гра «абсолютно відчувається і грається як S.T.A.L.K.E.R.», атмосфера, хардкорний стиль, суворе і непривітне оточення вже готові.
Другий: «спорядження в рюкзаку варто перевірити ще раз», щоб бути повністю впевненими, що воно не підведе нас у найнеобхідніший момент. Іншими словами, з технічного боку, гра ще потребує доопрацювання.
«Протягом усього відверто складного процесу розробки ми розуміли, що час — це головне, що має значення для команди. Бачачи масштаби полірування і розуміючи, що ми не можемо випробовувати ваше терпіння занадто сильно, ми були абсолютно віддані випуску гри в 1 кварталі 2024 року, і ми працювали надзвичайно наполегливо, щоб вкластися у вікно релізу», — запевняють розробники.
Однак вони зізнаються, що станом на початок цього року все ще спостерігали певну кількість технічних недоліків, через які S.T.A.L.K.E.R. 2 «не дотягує до очікуваних стандартів». Тому в студії вирішили провести «чергову хвилю полірування».
Остаточною датою виходу S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля тепер є 5 вересня 2024 року, хоча на сторінці гри в Steam поки зберігається 30 березня 2024.
Ще в листопаді розробники були сповнені рішучості випустити гру на початку 2024 року, згодом вони підтвердили цей намір після публікації нового сюжетного трейлеру.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.