Безлім вакансій для пошуку intern та junior! Заходьте на jobs.dev.ua і розміщуйте вакансії! 🧑💻
Вікторія ГорбікТаке життя
22 лютого 2023, 14:59
2023-02-22
TikTok-інфлюенсери їли черв'яків, щоб переконати людей харчуватися більш екологічно
Одинадцять інфлюенсерів їли червʼяків, щоб привернути увагу споживачів до екосистеми, викиду парникових газів і більш екологічних способів харчування. Про це пише Thedrum.
Одинадцять інфлюенсерів їли червʼяків, щоб привернути увагу споживачів до екосистеми, викиду парникових газів і більш екологічних способів харчування. Про це пише Thedrum.
У кампанії Dare to Try, організованої зусиллями агентств IPG MullenLowe, Weber Shandwick, R&CPMK, Swamp Motel і німецькою компанією харчових продуктів і напоїв Knorr, взяли участь одинадцять творців контенту з TikTok.
«У межах „Всесвітнього дня їжі на благо“ ми запрошуємо людей з усього світу приєднатися до нас і наважитися з’їсти щось інше, корисне для планети», — сказав Нієк де Рой, глобальний директор бренду Knorr.
Він додав, що, звичайно, не просить людей почати їсти комах і хробаків відтепер, але так намагається привернути їхню увагу до впливу, який їхня тарілка може мати на планету.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі