🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
23 грудня 2024, 11:57
2024-12-23
Останній у 2024 році — розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 випустили ще один патч із виправленнями гри
Студія GSC Game World опублікувала черговий (цього разу не такий великий) патч, який виправляє ще декілька помилок та багів в S.T.A.L.K.E.R. 2. Розробники пообіцяли, що це останнє оновлення для гри цього року — наступне вийде вже на початку 2025.
«Ми підготували патч 1.1.3 для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, який зосереджений на виправленні неточностей в головній сюжетні лінії, а також багів та крашів», — зазначили в GSC.
Додано тимчасове рішення для уникнення крашу компіляції шейдерів
Виправлено кілька ACCESS VIOLATION ERROR крашів.
Виправлено помилку, коли після пострілу, перезаряджання і подальшого дослідження артефакту гравець міг втратити контроль над Скіфом.
Розробники також нагадали, що тепер є опція резервного копіювання користувацьких збережень. Копію своїх сейвів можна знайти в C:\Users\%username%\AppData\Local\Stalker2\Saved\Backup.
«Дякуємо, що залишалися з нами увесь цей час. Ми бажаємо вам всього найкращого у Новому році й сподіваємося побачити вас у Зоні наступного року, і через рік, і через рік, і через рік, ну, ви зрозуміли…», — привітали гравців зі святами в GSC Game World.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.