🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
19 грудня 2024, 14:59
2024-12-19
S.T.A.L.K.E.R. 2 отримала новий величезний патч 1.1, який важить 110 ГБ на PC і містить 1800 виправлень
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 випустили новий великий патч, над якими працювали близько двох тижнів. Він містить 1800 виправлень та поліпшень, включно з першою ітерацією виправлень системи симуляції життя в Зоні A-Life.
«Напередодні Різдва та Нового року ми готові поділитися з вами патчем 1.1. Це перший великий патч для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, який вирішує понад 1,800 проблем, а також він містить першу ітерацію виправлень A-Life. Ми розуміємо, що розмір патчу доволі великий та процес завантаження займе деякий час. Ми хотіли б подякувати вам за розуміння — ми будемо працювати також і над цим аспектом», — повідомили в студії GSC Game World.
Що виправили розробники S.T.A.L.K.E.R. 2
В описі патчу, який займає аж 110 ГБ на PC, розробники детально перерахували покращення, які очікують гравців.
Покращення системи A-Life розв’язують проблему зі спавном A-Life NPC за спиною гравця. Також значно збільшено відстань, на якій NPC A-Life видимі для гравця.
Розробники стверджують, що виправили проблему з «агресивною оптимізацією», яка не дозволяла NPC A-Life існувати в автономному режимі (поза зоною візуалізації гравця). Вони додали, що посилили мотивацію A-Life NPC розширювати територію та активно атакувати ворогів і мутантів.
Покращення системи ШІ охоплюють зміни для багатьох монстрів, яких можуть зустріти гравці. Наприклад псевдособака тепер може створювати менше своїх копій, а час на перезаряджання цієї здібності був збільшений. Крім того, інші мутанти, тепер змінюватимуть укриття, якщо отримуватимуть пошкодження.
В GSC Game World також внесли зміни в баланс, зокрема, знову збільшили винагороду за виконання місій, та підняли ціни на продаж деяких артефактів. Гравці тепер не помиратимуть миттєво, отримавши повну дозу радіації.
Розробники також попрацювали над:
Оптимізаціє, продуктивністю гри та зменшенням кількості вильотів.
Виправленням катсцен.
Виправленням взаємодій з предметами.
Усуненням багів в основних місіях, які заважали розвитку сюжету.
Усуненням багів в побічних місіях та зустрічах у відкритому світі.
Виправленням багів зі спорядженням та статусами гравця.
Патч 1.1 також додає оновлений туторіал, який покращує досвід новачків, та понад 15 оновлень, які стосуються локалізації та озвучення. Повний перелік змін можна знайти за цим посиланням.
«Щиро дякуємо за вашу підтримку та відгуки. Ми продовжимо працювати над грою, дослухатись до ваших коментарів, та досліджувати всі можливі проблеми, щоб вирішити їх якнайшвидше», — написали в GSC.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.